XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • :roflol: Houd erover op stelletje witte ridders. Alsof het een klein kind is zonder eigen wil of zo. Alsjeblieft zeg.
    Wijven van 14 die tegenwoordig in hun kont worden gedoet voor een blowtje. Waar maak je je druk om.

    Ik maak me nergens druk om. Ik geef alleen aan dat ik het enorm triest vind. Waarschijnlijk trek jij je wat aan van mijn mening.
     
    Ik ken haar totaal niet, maar sommige mensen dienen tegen zichzelf in bescherming te worden genomen.
    Ik kan me niet voorstellen dat het een stabiele 16 jarige is als ze al meerdere van het forum heeft gehad...
    En waar precies is het mijn plicht om daar rekening mee te houden? Weet niet hoe het zit met Jasper maar ik ben niet zo wanhopig dat ik hier mijn missie van maakte. Ze wilde het zelf en ik heb haar er niet ingepraat. Big ****ing deal. Het zijn de jaren 50 niet.
     
    :roflol: Houd erover op stelletje witte ridders. Alsof het een klein kind is zonder eigen wil of zo. Alsjeblieft zeg.
    Wijven van 14 die tegenwoordig in hun kont worden gedoet voor een blowtje. Waar maak je je druk om.

    zal mij een worst wezen wat ze doet, moet ze zelf weten, of het verstandig was houd ik even in het midden.. vind het gewoon triest van xyzyzyzyzzyzyzzyzyx dat hij badass loopt te doen dat hij als 24 jarige een 16 jarige paalt. good job dude, good job..

    verder zal ik er wel over ophouden nu.
     
    Ik maak me nergens druk om. Ik geef alleen aan dat ik het enorm triest vind. Waarschijnlijk trek jij je wat aan van mijn mening.

    Peanut is 18 dacht ik (of nét 19), niks triest aan dus. Jij moet je juist zorgen maker om te twintigers die 't met 16 jarigen doen.
     
    zal mij een worst wezen wat ze doet, moet ze zelf weten, of het verstandig was houd ik even in het midden.. vind het gewoon triest van xyzyzyzyzzyzyzzyzyx dat hij badass loopt te doen dat hij als 24 jarige een 16 jarige paalt. good job dude, good job..

    Wow goed punt

    Geloof niet dat ik badass deed laat staan dat ik t op t forum zei :roflol:
     
    zal mij een worst wezen wat ze doet, moet ze zelf weten, of het verstandig was houd ik even in het midden.. vind het gewoon triest van xyzyzyzyzzyzyzzyzyx dat hij badass loopt te doen dat hij als 24 jarige een 16 jarige paalt. good job dude, good job..

    verder zal ik er wel over ophouden nu.
    Mij niet gezien. Heb m'n mond erover gehouden tot ik er achter kwam dat ik niet de enige was, dan boeit mij discretie ook vrij weinig meer.
     
    Peanut is 18 dacht ik (of nét 19), niks triest aan dus. Jij moet je juist zorgen maker om te twintigers die 't met 16 jarigen doen.

    Ivo heeft echt een zwaar leven hij maakt zich overal druk om zaken die hem niks aan gaan
     
    Ivo heeft echt een zwaar leven hij maakt zich overal druk om zaken die hem niks aan gaan

    Jammer genoeg kan je dat niet aan zijn kop zien.
     
    Ik maak me nergens druk om. Ik geef alleen aan dat ik het enorm triest vind. Waarschijnlijk trek jij je wat aan van mijn mening.
    Niet bepaald. Als ik me wat aan moest trekken van mensen zou ik me waarschijnlijk ontzettend k*t voelen. Fact is dat zij wou komen, zij het wou en er zelf voor koos.

    Ja vrouwen hebben blijkbaar een eigen wil.
     
    Peanut is 18 dacht ik (of nét 19), niks triest aan dus. Jij moet je juist zorgen maker om te twintigers die 't met 16 jarigen doen.

    Ik moet helemaal niks, en ik maak me geen zorgen. Ik begrijp of wil het gewoon niet begrijpen. Maar ik neuk dan ook geen labiele meiden, en al helemaal niet als ze minderjarig zijn. En ik weet dat ik daarmee anders ben dan anderen, die pakken alles wat ze kunnen pakken zonder zich voor te kunnen stellen waarom iemand zich zo laat gebruiken.

    Maar ik hou op.
     
    Back
    Naar boven