- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Jeetje heb je die ook al gedaan? :O
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe manier om sowieso te schrijven. (no grammar nazi)Binnenkort een date met Moess, bedankt Peanuthead95 voor je tips.
Je hebt inderdaad gelijk over de meiden op DBB, ze spelen alleen wel wat hard to get. Heb me nummer bij haar achtergelaten en ze appt me![]()
Gesprek gehad met bedrijfsleider, was zeer enthousiast en blij voor me, mag zelfs eerder weg![]()
Omg doe niet zo sneu xD ik hoef mezelf niet te verantwoorden maar doe het toch ff. Ik moet niks van je. Ja je stuurt je nummer. Ondanks dat ik 3X heb gezegd dat ik niks van je moet. Je hoeft dan ook echt geen app van mij te verwachten.

Omg doe niet zo sneu xD ik hoef mezelf niet te verantwoorden maar doe het toch ff. Ik moet niks van je. Ja je stuurt je nummer. Ondanks dat ik 3X heb gezegd dat ik niks van je moet. Je hoeft dan ook echt geen app van mij te verwachten.
---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
En daar was je dan zenuwachtig voor haha.
Zie je , ze speelt hard to get![]()
Iedereen kan dat nu confirmen, ik kijk uit naar onze date binnenkort xx

Daar was ik inderdaad zenuwachtig voor ja.. wist niet wat ik moest verwachten, ik werk bij een redelijk klein bedrijfje wat net famillie lijkt..

Cool story bro
---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------
Ja dat snap ik. Nou alleen maar mooi dat het meeviel toch!![]()
Binnenkort een date met Moess, bedankt Peanuthead95 voor je tips.
Je hebt inderdaad gelijk over de meiden op DBB, ze spelen alleen wel wat hard to get. Heb me nummer bij haar achtergelaten en ze appt me![]()
---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------
En daar was je dan zenuwachtig voor haha.

Moess ik kan zo screenshots hier neer zetten hoor![]()
Dan ziet iedereen dat je hard to get bent, maar me wel gewoon wil
Moess ik kan zo screenshots hier neer zetten hoor![]()
Dan ziet iedereen dat je hard to get bent, maar me wel gewoon wil
Doe maar. Niet dat er iets te zien valt behalve dat ik je niet moet in de pm. En als jij zo ver wilt gaan om whatsapp gesprekken te verzinnen: be my guest.
Liep de vorige x ook zo goed voor je af toen je zat op te scheppen over je 2 "chicks"

Doe maar. Niet dat er iets te zien valt behalve dat ik je niet moet in de pm. En als jij zo ver wilt gaan om whatsapp gesprekken te verzinnen: be my guest.
Liep de vorige x ook zo goed voor je af toen je zat op te scheppen over je 2 "chicks"