joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geloof dat ik t begin van de rel gemist heb maar srs gaat t er nou nog steeds over?
Meisje heeft coïtus met 2 jongens...goh waarschuw de kerk en de SGP, het zou verboden moeten worden.
Sneu voor d'r dat t zo gelopen is.
En al die WK's....let's face it, op een paar na zijn jullie gewoon butthurt dat zij er eerder overheen mochten dan jullie.

Wow goed punt
Geloof niet dat ik badass deed laat staan dat ik t op t forum zei![]()
daarom zei je vorige woensdag al dat je een coïtusdate had 
Ik geloof dat ik t begin van de rel gemist heb maar srs gaat t er nou nog steeds over?
Meisje heeft coïtus met 2 jongens...goh waarschuw de kerk en de SGP, het zou verboden moeten worden.
En al die WK's....let's face it, op een paar na zijn jullie gewoon butthurt dat zij er eerder overheen mochten dan jullie.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
Waarom is ie gebannen?
Hoe weet je dat ze butthurt zijn?
Of ben jij ook butthurt omdat je ook bestegen wilde worden?![]()
---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------
Waarom is ie gebannen?

jij kan meteen de koning van de witte nichten worden met dit verhaalNee hoor, ik heb 4 jaar geleden eens een instabiel meisje afgewezen in de heat of te moment (ja kom maar op met de kritiek). Ik had haar ook uitgelegd waarom maar het mocht niet baten en ze zat me zelfs te slaan uit frustratie. Was best een dubbel gevoel voor me, me verstand zei dat ik goed bezig was en geen misbruik van haar had gemaakt ook al bood ze zichzelf aan. Me gevoel zei sukkel waarom neuk je haar niet gewoon nu heb je paar tikken gehad.
Vorig jaar kwam ik haar tegen in het gekkenhuis en ze bedankte me ervoor. Ik was de enige die er niet op in was gegaan (ze kwam echt ****ing labiel op me over die eerste x en al me alarmbelletjes rinkelden) en omdat het haar zo enorm veel pijn had gedaan dat ze werd afgewezen is ze hulp gaan zoeken en aan haar problemen gaan werken.
Ik begrijp dat heel veel mensen tegenwoordig niet meer aan anderen denken en alleen maar aan hun eigen behoeftes. Maar ik had de traantjes in me ogen staan van ontroering toen ze dat tegen me zei, en dat moment was voor mij waardevoller dan een paar uur coïtus met iemand die de realiteit probeert te ontvluchten.
En zo is het imo hetzelfde met hoerenlopers, die mensen willen of kunnen het verdriet in zo'n meisje niet zien en denken alleen maar aan hun eigen behoeftes.

Als het naar behoren werkt is het wel een heel interessant apparaatje om te kopen.
Nee hoor, ik heb 4 jaar geleden eens een instabiel meisje afgewezen in de heat of te moment (ja kom maar op met de kritiek). Ik had haar ook uitgelegd waarom maar het mocht niet baten en ze zat me zelfs te slaan uit frustratie. Was best een dubbel gevoel voor me, me verstand zei dat ik goed bezig was en geen misbruik van haar had gemaakt ook al bood ze zichzelf aan. Me gevoel zei sukkel waarom neuk je haar niet gewoon nu heb je paar tikken gehad.
Vorig jaar kwam ik haar tegen in het gekkenhuis en ze bedankte me ervoor. Ik was de enige die er niet op in was gegaan (ze kwam echt ****ing labiel op me over die eerste x en al me alarmbelletjes rinkelden) en omdat het haar zo enorm veel pijn had gedaan dat ze werd afgewezen is ze hulp gaan zoeken en aan haar problemen gaan werken.
Ik begrijp dat heel veel mensen tegenwoordig niet meer aan anderen denken en alleen maar aan hun eigen behoeftes. Maar ik had de traantjes in me ogen staan van ontroering toen ze dat tegen me zei, en dat moment was voor mij waardevoller dan een paar uur coïtus met iemand die de realiteit probeert te ontvluchten.
En zo is het imo hetzelfde met hoerenlopers, die mensen willen of kunnen het verdriet in zo'n meisje niet zien en denken alleen maar aan hun eigen behoeftes.

Kijkend naar de geruchten zal de iwatch van Apple dezelfde functies krijgen..
Opt ik liever voor een horloge dan voor oordopjes
Kijkend naar de geruchten zal de iwatch van Apple dezelfde functies krijgen..
Opt ik liever voor een horloge dan voor oordopjes