XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Potverdomme wat vervelend nou.

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Ik geloof er niks van dat ze een vriendje heeft. Volgens mij hoort dat bij dat moeilijk om te krijgen spel wat zij speelt.

Naja, dat idee heb ik dus ook, maar ik ga niet opgeven ;);)

Naja, dat idee heb ik dus ook, maar ik ga niet opgeven ;);)

Precies, ze wil dat je vecht voor jullie relatie zodat ze voelt hoe veel je van haar houd. En dat je nooit zal ophouden met voor haar te vechten, zelfs niet wanneer ze doet alsof ze schijtziek van je is.

Dat is pas echte liefde.

Eindelijk weer een mixer tot m'n beschikking :D

Ik krijg trouwens net dit karma bericht van moess

Hahaha kl***zak, doe eens niet, hij is net opgehouden met PMen en dat bevalt me wel!

Nu doet ze net alsof ze het niet leuk vindt dat ik jou aanzet om voor jullie relatie te vechten. Ik zou haar nooit meer laten gaan chrisje, zoiemand vind je nooit meer.

Moes gewoon reporten dat hij je stalkt(spelling) is ie zo wegh...

Ik krijg trouwens net dit karma bericht van moess

Hahaha kl***zak, doe eens niet, hij is net opgehouden met PMen en dat bevalt me wel!

Nu doet ze net alsof ze het niet leuk vindt dat ik jou aanzet om voor jullie relatie te vechten. Ik zou haar nooit meer laten gaan chrisje, zoiemand vind je nooit meer.

:coffeepc:

OO niet dan NIET moes..
kan ik ook net zo goed als een mong**l gaan reageren...

MOES, heb e nu een vriendje?
Anders dan moet je maar PM'en :trollface:

2 jongens in de bus die over creatine praten waarop de een zegt dat het slecht is voor je.

Vandaag flink getrolled op fb, feels good. Krijg trouwens wel een schijthekel aan FB en het lage niveau van menig facebooker. Zal wel aan mij liggen.

ja ik ken iemand die ook met creatien begonnen is en nu heeft hij helemaal uitslag overal en dik hoofd en alles pijn
Een vriend van me zei laatst dat hij met creatine wil beginnen, inb4 5 kilo zwaarder en niet willen toegeven dat het toch echt een kuurtje was ipv creatine

http://forum.dutchbodybuilding.com/f21/algemene-h**ren-topic-236901/index220.html

Karmawaardig!

Terug
Naar boven