AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

http://youtu.be/gwtgQtX2ObE?t=5m34s
but-dat-ass-doe.png

• Like
Waarderingen: mat
Ben gevraagd om in het ziekenhuis de duale opleiding tot laborant op hbo niveau te gaan volgen. Brb ontwikkelaar van nieuwe medicijnen in mijn signature zetten.

Ben gevraagd om in het ziekenhuis de duale opleiding tot laborant op hbo niveau te gaan volgen. Brb ontwikkelaar van nieuwe medicijnen in mijn signature zetten.
Loyd niet weet is dat dat gewoon inhoudt dat je stukjes poep uit een reageerbuisje moet schrapen en onder een microscoop moet leggen.

Ovosnovo die een ander labiel vindt. Die jongen heeft wat tikken gehad in zn leven he...

Ja idd, ik krijg ze liever dan dat ik ze uitdeel :)

Voelde je je aangesproken toen ik het over h**ren had?

:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

jij kan meteen de koning van de witte nichten worden met dit verhaal:trollface:
Mailbox is nog leeg.

Zie je , ze speelt hard to get ;);)
Iedereen kan dat nu confirmen, ik kijk uit naar onze date binnenkort xx

Vet netjes dat je gescoord hebt man!

Volgende week zaterdag een date met Moess, word gezellig mop x

Netjes man, zij boft maar met jou! Je weet dat ze jou niet verdient eigenlijk he.

Licht hem ook even in over onze date ;)

ben ik fout dan? wanneer is de laatste keer dat je gedoet hebt?
if <enkele maanden: wanneer is de laatste keer dat je nog iemand nieuw gedoet hebt?

Die ecto met bovengemiddelde schapen heeft toch verkering gehad met iemand van dbb?

Nice ben je ook van de verkeerde kant?

Vet netjes dat je gescoord hebt man!

Netjes man, zij boft maar met jou! Je weet dat ze jou niet verdient eigenlijk he.

Die ecto met bovengemiddelde schapen heeft toch verkering gehad met iemand van dbb?

Nice ben je ook van de verkeerde kant?

Ze boft ook met mij, maar ze speelt nog hard to get.

Terug
Naar boven