djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
karmaben ik fout dan? wanneer is de laatste keer dat je gedoet hebt?
if <enkele maanden: wanneer is de laatste keer dat je nog iemand nieuw gedoet hebt?

Staat droger dan jij toefallig horr
nounou wat een prestatie
ha je snapt mn grap
Loyd niet weet is dat dat gewoon inhoudt dat je stukjes poep uit een reageerbuisje moet schrapen en onder een microscoop moet leggen.Ben gevraagd om in het ziekenhuis de duale opleiding tot laborant op hbo niveau te gaan volgen. Brb ontwikkelaar van nieuwe medicijnen in mijn signature zetten.
Loyd niet weet is dat dat gewoon inhoudt dat je stukjes poep uit een reageerbuisje moet schrapen en onder een microscoop moet leggen.

Ovosnovo die een ander labiel vindt. Die jongen heeft wat tikken gehad in zn leven he...

Mailbox is nog leeg.
---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------
jij kan meteen de koning van de witte nichten worden met dit verhaal![]()
Ja idd, ik krijg ze liever dan dat ik ze uitdeel
Voelde je je aangesproken toen ik het over h**ren had?
Mailbox is nog leeg.

Als je ooit schijt in een buisje nodig hebt hoor ik het wel.
Ik dacht zelf eerder aan free bloedtesten voor iedereen op dbb?
Zie je , ze speelt hard to get![]()
Iedereen kan dat nu confirmen, ik kijk uit naar onze date binnenkort xx
Volgende week zaterdag een date met Moess, word gezellig mop x

ben ik fout dan? wanneer is de laatste keer dat je gedoet hebt?
if <enkele maanden: wanneer is de laatste keer dat je nog iemand nieuw gedoet hebt?
Dat was een misverstand.Die ecto met bovengemiddelde schapen heeft toch verkering gehad met iemand van dbb?

Vet netjes dat je gescoord hebt man!
Netjes man, zij boft maar met jou! Je weet dat ze jou niet verdient eigenlijk he.
Die ecto met bovengemiddelde schapen heeft toch verkering gehad met iemand van dbb?
Nice ben je ook van de verkeerde kant?
Ze boft ook met mij, maar ze speelt nog hard to get.