XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

http://powerliftingbond.nl/records/mannen/

Ervan uitgaande dat ik onder de 93kg zit op m'n 18de, moet ik verslaan;
- 210kg op squat, nu 95kg
- 130kg op bankdrukken, nu 55kg
- 225kg op deadlift, nu 105kg

Nog ongeveer 2,5 jaar de tijd om dat te halen, iig iets om me aan op te trekken.

http://powerliftingbond.nl/records/mannen/

Ervan uitgaande dat ik onder de 93kg zit op m'n 18de, moet ik verslaan;
- 210kg op squat, nu 95kg
- 130kg op bankdrukken, nu 55kg
- 225kg op deadlift, nu 105kg

Nog ongeveer 2,5 jaar de tijd om dat te halen, iig iets om me aan op te trekken.
dat is met powerlift pakken he, denk dat de minima zonder pak op bench en squat wel wat lager liggen, hopelijk op deadlift ook dan pak ik misschien wel een keer een wedstrijdje mee om een NR te zetten

Foto van GetXXL z'n lul gezien :eek:
Dat grote ding met enorm veel aders? ???
NSFW
2mnoghz.png

Nagenoeg lege gym! Iedereen iets doen met hun vriendin/vriend denk ik. Nou mijn date was de gym :o

dat is met powerlift pakken he, denk dat de minima zonder pak op bench en squat wel wat lager liggen, hopelijk op deadlift ook dan pak ik misschien wel een keer een wedstrijdje mee om een NR te zetten

Hier staan ook de raw records. Houd er wel rekening mee dat die raw nr's pas sinds 2012 worden bijgehouden en dat een aantal daarvan dus de komende tijd nog wel eens flink zou kunnen stijgen.

[Link niet meer beschikbaar]

wat
dat is gewichtheffen vriend

Wil mijn been-training posten maar denk dat 't weer een rel gaat veroorzaken:(

Hier staan ook de raw records. Houd er wel rekening mee dat die raw nr's pas sinds 2012 worden bijgehouden en dat een aantal daarvan dus de komende tijd nog wel eens flink zou kunnen stijgen.

[Link niet meer beschikbaar]

wat
dat is gewichtheffen vriend
ik doelde op subjunioren

---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Wil mijn been-training posten maar denk dat 't weer een rel gaat veroorzaken:(
als je ook maar 1x een filmpje post vindt heel dbb je in een klap super koel, anders moet je idd niks posten (vezinnen)

Terug
Naar boven