- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
als je ook maar 1x een filmpje post vindt heel dbb je in een klap super koel, anders moet je idd niks posten (vezinnen)
Idd, anders loop je maar kansloos wat te rellen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als je ook maar 1x een filmpje post vindt heel dbb je in een klap super koel, anders moet je idd niks posten (vezinnen)
ik doelde op subjunioren
---------- Toegevoegd om 21:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------
ah zo, jammerAlle records staan daarbij.
Bij raw pl worden (nog) geen aparte nr's voor de verschillende leeftijdsklassen bijgehouden.
Ik doe het lekker toch:
12x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
10 sets op 160KG dus, PR.
Toen naar huis.
Ik doe het lekker toch:
12x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ (warm-up)
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
8x 160KG SQ au
10 sets op 160KG dus, PR.
Toen naar huis.
Waarom warm je op met 't zelfde gewicht als je werksets?
Nagenoeg lege gym! Iedereen iets doen met hun vriendin/vriend denk ik. Nou mijn date was de gym![]()
Same, heerlijk rustig voor de verandering. Zullen ze dat morgen en zondag als ik weer wil gaan wel inhalen en me voor de voeten lopen.
---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------
Noem et dan geen warm up :')
Eerst 4 sets waren voor mijn gevoel warm-ups, ging te makkelijk.
Zolang je geen filmpjes post neemt niemand je serieus
Als je echt zo sterk zou zijn en gezien het feit dat je wel elke keer de noodzaak voelt je geweldige prestaties hier te delen, zou ieder ander allang een filmpje hebben gepost om zichzelf te bewijzen.
Dus tot die tijd is dit enkel loos gebrabbel.

Ik mag toch posten wat mijn dag goed maakt?
En ik wil in de toekomst heus wel een keer bij jou trainen (als dat mag), aangezien ik wss de overstap ga maken naar strongman in de toekomst.
Ik mag toch posten wat mijn dag goed maakt?
En ik wil in de toekomst heus wel een keer bij jou trainen (als dat mag), aangezien ik wss de overstap ga maken naar strongman in de toekomst.