Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Tof man! Wanneer wordt dat gepubliceerd?
When it's done. Ik wil alles inline gerefereerd hebben, dus heb alles wat ik al had geschreven aan de kant gedaan en ben overnieuw begonnen. Natuurlijk heb ik al onwijs veel materie klaarliggen en komt het dus grotendeels ook neer op de referentie zoeken bij wat ik al had geschreven, maar blijft ontzettend veel werk. Ik heb er helaas weinig zicht op wanneer het klaar zal zijn.

IK denk dat ik vanavond is lekker uitgebreid aan me piemol ga trekken,
is alweer een tijd geleden...

misschien dat ik me vinger ook nog even in me anus prop, oo wie weet..
ja, heb er zin in vanavond...

groetjes, Reet...

groetjes, Reet...
Heb je je pillen niet genomen?

When it's done. Ik wil alles inline gerefereerd hebben, dus heb alles wat ik al had geschreven aan de kant gedaan en ben overnieuw begonnen. Natuurlijk heb ik al onwijs veel materie klaarliggen en komt het dus grotendeels ook neer op de referentie zoeken bij wat ik al had geschreven, maar blijft ontzettend veel werk. Ik heb er helaas weinig zicht op wanneer het klaar zal zijn.

ben je echt z'n AAS goeroe dan ? dacht dat je iets van IT gedaan had ? of is aas puur hobby

groetjes, Reet...

In het 'op welke vid heb je je als laatst gewankt' topic staan wel wat goeie vids

ben je echt z'n AAS goeroe dan ? dacht dat je iets van IT gedaan had ? of is aas puur hobby
Ik ben afgestudeerd in de informatica ja, maar in m'n vrije tijd bemoei ik me vooral met celbiologie, biochemie en specifiek ook AAS. Je komt volgens mij niet vaak in de AAS sectie gezien je eerste vraag :)

Maar jij bent dus benaderd door Wiley? Of andersom. Iig: dat wordt dus uiteindelijk gepubliceerd?
Ik weet hoeveel werk schrijven is. Een klein case-reportje duurt al tijden.

Maar jij bent dus benaderd door Wiley? Of andersom. Iig: dat wordt dus uiteindelijk gepubliceerd?
Ik weet hoeveel werk schrijven is. Een klein case-reportje duurt al tijden.
Oh nee :roflol: Ben zeer zeker niet benaderd door Wiley (kan zelf wel het wiel opnieuw uitvinden, maar leek me beter om gewoon het publicatieformaat van bijv. Wiley te 'jatten'), ik hanteer alleen hun publicatieformaat. Publiceren ga ik zelf doen; is het voordeligst bij 'n kleine oplage.

Ik ben afgestudeerd in de informatica ja, maar in m'n vrije tijd bemoei ik me vooral met celbiologie, biochemie en specifiek ook AAS. Je komt volgens mij niet vaak in de AAS sectie gezien je eerste vraag :)

lees er sporadisch een (ontspoord ) topic oid. Zodra het daar ingewikkeld word snap ik er toch geen klote van. Lijkt me wel interessant om me nog een keer in te verdiepen, maar vind het vrij zinloos aangezien ik toch van plan ben all true natty te trainen

Na bijna 2 maanden eindelijk weer eens mijn log geupdate

lees er sporadisch een (ontspoord ) topic oid. Zodra het daar ingewikkeld word snap ik er toch geen klote van. Lijkt me wel interessant om me nog een keer in te verdiepen, maar vind het vrij zinloos aangezien ik toch van plan ben all true natty te trainen

Mister10 heeft nog wel true natty bodiebulder info

Geen ervaring met aas, maar heb wel wat ervaring met historisch onderzoek en weet wel dat alles wat bij het schrijven op zich komt kijken echt t*fus veel werk is ja. Referenties, annoteren, citeren, layout, bibliografie, et cetera, et cetera. Niet te doen man.
Succes.

Geen ervaring met aas, maar heb wel wat ervaring met historisch onderzoek en weet wel dat alles wat bij het schrijven op zich komt kijken echt t*fus veel werk is ja. Referenties, annoteren, citeren, layout, bibliografie, et cetera, et cetera. Niet te doen man.
Succes.
Jep. Vooral dat gekloot met auteurs die niet direct referen naar de bron, maar naar iemand anders die ernaar refereert. Potverdommefrustrerend. Of zelfs foutieve conclusies uit hun referenties trekken door niet even te kijken of de gebruikte concentratie bijv. realistisch is.

Binnen de informatica is er bijv. ooit iemand geweest die een paper schreef over de 'cone of uncertainty' m.b.t. schatten van projecttijden. Hierbij had hij een afbeelding getekend, en erbij gezet dat het zijn subjectieve inzicht was. Vervolgens citeerde iemand die studie en zette erbij dat het EMPIRISCH GEVALIDEERD was die cone. En vervolgens refereerde iedereen naar die paper met de claim dat het empirisch gevalideerd was, waardoor in de literatuur er tientallen jaren consensus was dat die cone op empirisch bewijs berustte :o

Terug
Naar boven