- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
hoezo ik squat 20x180Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
Blijf jij maar lekker jelly.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoezo ik squat 20x180Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
Xyzyx IIal die uitspraken van hoody keer op keer. Dan zie ik weer posts in het PUA topic hoe die allemaal chicks kan krijgen die met hem willen afspreken, vervolgens op het laatste moment zogenaamd toch niet gaan. dan wint hij weer duizenden euro's met poker ,vervolgens squat hij weer 20x160
Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
al die uitspraken van hoody keer op keer. Dan zie ik weer posts in het PUA topic hoe die allemaal chicks kan krijgen die met hem willen afspreken, vervolgens op het laatste moment zogenaamd toch niet gaan. dan wint hij weer duizenden euro's met poker ,vervolgens squat hij weer 20x160

al die uitspraken van hoody keer op keer. Dan zie ik weer posts in het PUA topic hoe die allemaal chicks kan krijgen die met hem willen afspreken, vervolgens op het laatste moment zogenaamd toch niet gaan. dan wint hij weer duizenden euro's met poker ,vervolgens squat hij weer 20x160
Ik zie nergens een lepelEn hier mijn Poeker winst trouwens, aangezien mensen mij blijkbaar daar ook niet in geloven:
![]()

Boeit ook niet aangezien ik niet meer ga poekeren, dit was gewoon van 1 dagje spelen omdat ik een nieuwe pc nodig had.
En hier mijn Poeker winst trouwens, aangezien mensen mij blijkbaar daar ook niet in geloven:
http://oi58.tinypic.com/33xc1mu.jpg