MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nieuwe verslaving?
No-homo :kiss:

al die uitspraken van hoody keer op keer. Dan zie ik weer posts in het PUA topic hoe die allemaal chicks kan krijgen die met hem willen afspreken, vervolgens op het laatste moment zogenaamd toch niet gaan. dan wint hij weer duizenden euro's met poker ,vervolgens squat hij weer 20x160

Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
Blijf jij maar lekker jelly.

moest jij nu per se 20 reppers nemen om over te liegen? je hebt wss nog nooit een echte 20 rep squat set gedaan in je leven, kneus.

had toch gewoon gelogen over een 1rm zoals iedereen

al die uitspraken van hoody keer op keer. Dan zie ik weer posts in het PUA topic hoe die allemaal chicks kan krijgen die met hem willen afspreken, vervolgens op het laatste moment zogenaamd toch niet gaan. dan wint hij weer duizenden euro's met poker ,vervolgens squat hij weer 20x160
Xyzyx II

Voor zover ik weet is G-men de enige DBBer die mij topt op de 20ers, en hij traint bijna 20 jaar.
Blijf jij maar lekker jelly.

Je bent echt kansloos as ****.
2 maanden geleden deed je nog 20x140.
Waarschijnlijk is dit gewoon allemaal gelogen
En als je squat dan squat je in Smith machine echt nog niet een op quarter squats, waarschijnlijk kniebuigingkjes....

Ik heb nog nooit een Badoo chick gedoet, wel met veel geknuffeld:o

Die ''verhalen'' vallen mee trouwens, ik post bijna nooit in het PUA topic.

Leuk dat jullie me zoveel gunnen trouwens:(:o

Leek erg druk in de sportschool maar viel heel erg mee, heb nergens op hoeven wachten, trainen ging lekker en heb geen ongevraagde tips gehad tijdens het squatten.

En hier mijn Poeker winst trouwens, aangezien mensen mij blijkbaar daar ook niet in geloven:

33xc1mu.png

nog erger dan gixel..

Weet iemand of de maten van Gymshark kleding beetje overeenkomt met normale maten ?
Heb de indruk dat fitness kledij altijd wat groter uitvalt.

Terug
Naar boven