Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik bepaal zelf wel of ik bij get XXL de jelly experience onderga oke niet jaloers zijn.

    ---------- Toegevoegd om 07:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:17 ----------



    Je neemt het internet wel erg serieus he als je je druk maakt over wat mensen daar over je denken, heb je geen echt leven ofzo?

    ---------- Toegevoegd om 07:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:18 ----------



    Het grappigste is nog wel dat de meeste witte ridders niet eens door hebben dat ze het witte riddertje uithangen.

    Yep, puur om jou te pesten had ik toevallig net 15min in bed:o gepokerd met mijn laptop, zo'n $200 winst:

    2updzs4.png
     
    Oh my god, jij bent zoooooooo hilarisch! Heb je die zelf bedacht?! Wat super origineel!!
    Dat is ie nooit , vraag maar aan pinda..

    OT: laatste deel RC verkocht maar weer wat gaan gamen.. tijd voor nieuwe GPU...
     
    Is dat niet voldoende ? :roflol:
    sorry ik ben in een melige bui...


    Ik zit sowieso op de GTA5 PC game te wachten, mega fan van ;)
    en alles wat daar wel op lijkt, en race games blijf ik toch leuk vinden hou me PC stuur dan maar gewoon..
     
    Is dat niet voldoende ? :roflol:
    sorry ik ben in een melige bui...


    Ik zit sowieso op de GTA5 PC game te wachten, mega fan van ;)
    en alles wat daar wel op lijkt, en race games blijf ik toch leuk vinden hou me PC stuur dan maar gewoon..

    ayeeee
     
    Gisteren tijdens training last gehad van een stramme hamstring, had wat pijn en voelde wat verrekt. Maar vandaag lekker dagje bankhangen en pijn is al ver weer weg :)
     
    Yep, puur om jou te pesten had ik toevallig net 15min in bed:o gepokerd met mijn laptop, zo'n $200 winst:

    2updzs4.png

    Hehe als dat pesten is dan mag je wrl wat harder je bst doen want hier merk ik niks van natuurlijk.
     
    Welke games speel je Hoody?
     
    Back
    Naar boven