MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Kuren nee daar doe ik niet aan..
maar die knuppel kan reageren wat ie wil.. ik zie het toch niet , tering sommigen zijn echt te dom voor worden...

Oh?
Ik vroeg het me alleen af, hoef je me niet gelijk te dom voor woorden te vinden :rolleyes:
 
Jou niet natuurlijk ;)
die zak hooi die denkt dat ie grappig is mike ofjo...

Oh oke :)

Hij is ook best wel grappig, maar kan me voorstellen dat jij het niet leuk vind, wat ik altijd doe als ik me klote voel omdat iemand me op een forum voor lul heeft gezet?Dan neuk ik gewoon een of ander sletje en voel ik me weer helemaal happy :)
 
Oh oke :)

Hij is ook best wel grappig, maar kan me voorstellen dat jij het niet leuk vind, wat ik altijd doe als ik me klote voel omdat iemand me op een forum voor lul heeft gezet?Dan neuk ik gewoon een of ander sletje en voel ik me weer helemaal happy :)

3c09d14adcdd6626599b630020298af374a0fd836295a829a62c17c45770fd64.jpg
 
Oh oke :)

Hij is ook best wel grappig, maar kan me voorstellen dat jij het niet leuk vind, wat ik altijd doe als ik me klote voel omdat iemand me op een forum voor lul heeft gezet?Dan neuk ik gewoon een of ander sletje en voel ik me weer helemaal happy :)
LOL zal het onthouden :D
nee ik denk dat ik ooit wat verkeerd gezegd heb tegen deze gebruiker (wat me totaal niet interesseert) ,

want chrisje123 viel het op dat hij bijna na elke post van mij moest flamen,
prima doe je best , laat het gaan etc...

Of hij is het vriendje van Sayer :gay:
 
LOL zal het onthouden :D
nee ik denk dat ik ooit wat verkeerd gezegd heb tegen deze gebruiker (wat me totaal niet interesseert) ,

want chrisje123 viel het op dat hij bijna na elke post van mij moest flamen,
prima doe je best , laat het gaan etc...

Of hij is het vriendje van Sayer :gay:

Sayer is gewoon een aardige knul hoor, kan me niet indenken wat ie tegen je verkeerd gedaan zou moeten hebben. srs
 
LOL zal het onthouden :D
nee ik denk dat ik ooit wat verkeerd gezegd heb tegen deze gebruiker (wat me totaal niet interesseert) ,

want chrisje123 viel het op dat hij bijna na elke post van mij moest flamen,
prima doe je best , laat het gaan etc...

Of hij is het vriendje van Sayer :gay:

Het feit dat je wat Chrisje123 zegt aanneemt voor waarheid zegt al dat er ergens iets ontbreekt in je bovenkamer man. Geeft ook verder niks, zulke mensen moet je ook hebben.

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------

Oh oke :)

Hij is ook best wel grappig, maar kan me voorstellen dat jij het niet leuk vind, wat ik altijd doe als ik me klote voel omdat iemand me op een forum voor lul heeft gezet?Dan neuk ik gewoon een of ander sletje en voel ik me weer helemaal happy :)

Hahaha :roflol:
 
Sayer is gewoon een aardige knul hoor, kan me niet indenken wat ie tegen je verkeerd gedaan zou moeten hebben. srs
Tja nu kan ik genoeg voorbeelden geven maar dan weet ik al dat ik weer kaarten kan verzamelen..
dus ik hou er bij deze over op..

plus dat we allemaal wel iemand hebben die we niet mogen , we kunnen niet iedereen maar leuk vinden.

Groetjes, Mikeb..
 
Sayer is gewoon een aardige knul hoor, kan me niet indenken wat ie tegen je verkeerd gedaan zou moeten hebben. srs

ik mag die hele sayer niet

deadlift maar 140x3 ofzo, wat een ecto
 
Het feit dat je wat Chrisje123 zegt aanneemt voor waarheid zegt al dat er ergens iets ontbreekt in je bovenkamer man. Geeft ook verder niks, zulke mensen moet je ook hebben.

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------



Hahaha :roflol:

Je moet echt niet denken dat je Ray zomaar voor alles uit kan maken.
Het kan dan misschien wel internet zijn, maar je kan ook gewoon te ver gaan.
Je beledigt in deze post mij en je beledigt Ray

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Kuren nee daar doe ik niet aan..
maar die knuppel kan reageren wat ie wil.. ik zie het toch niet , tering sommigen zijn echt te dom voor worden...<--

Je moet hem van je negeer afhalen en voor alles wat hij fout doet gewoon reporten, zo komen we eerder van hem af Ray
 
Je moet echt niet denken dat je Ray zomaar voor alles uit kan maken.
Het kan dan misschien wel internet zijn, maar je kan ook gewoon te ver gaan.
Je beledigt in deze post mij en je beledigt Ray

---------- Toegevoegd om 16:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------



Je moet hem van je negeer afhalen en voor alles wat hij fout doet gewoon reporten, zo komen we eerder van hem af Ray

Misschien dat jullie elkaar kunnen troosten, bedoel jij hebt al ervaring met coïtus met jongens ( auto pic ) en dan kun je iemand anders over z'n kop heen kwakken ipv jezelf? Zie, dat is best lief meegedacht van mij :)

En ik heb Sayer aan mijn kant, come at me.
 
Misschien dat jullie elkaar kunnen troosten, bedoel jij hebt al ervaring met coïtus met jongens ( auto pic ) en dan kun je iemand anders over z'n kop heen kwakken ipv jezelf? Zie, dat is best lief meegedacht van mij :)

En ik heb Sayer aan mijn kant, come at me.

Wat is dit voor onzin, je maakt mij heel boos !!!! Je maakt ons voor van alles en nog wat uit !!
Niet denken dat je dat zomaar kan doen :mad:
Maakt mij toch niet uit, ik heb Ray aan mijn kant
 
OOo een shitstorm..
maar dat is eigenlijk ook wel een goed idee, ik ga hem ook 24/7 reporten.. hij is niet de eerste die zo vertrokken is...
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat jullie elkaar kunnen troosten, bedoel jij hebt al ervaring met coïtus met jongens ( auto pic ) en dan kun je iemand anders over z'n kop heen kwakken ipv jezelf? Zie, dat is best lief meegedacht van mij :)

En ik heb Sayer aan mijn kant, come at me.

Je neemt het internet wel serieus he, laatst met dat gixel gebeuren liet je je ook al zo lekker gaan :roflol:
 
Back
Naar boven