Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (41 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Coolheidspunten op het internet schijnen ook een grote waarde te zijn voor sommigen
     
    :roflol:

    Ik heb je in totaal een keer gereport geloof ik hooguit 2x...
    maar goed zolang we nu maar door een deur kunnen ;)

    Ja inderdaad, dat is het belangrijkste.
    Ik ben blij dat het nu weer goed gaat, je bent een Kanjer Ray :cool:
     
    Ik was gewoon om 11 uur in plaats van 5 uur uit! Toen legday gehad en nu kan ik amper lopen, beste gevoel :D
     
    Ziggo die de aansluting van mijn CI-module verdoet > 20,- euro coulance
    Ziggo die een debiele monteur stuurt die de router in de meterkast heeft aangesloten ( die staat buitenshuis) > 20,- euro coulance


    Ik ga hier denk ik maar mijn werk van maken, 40,- voor 10 minuten telefoneren is een prima business model.
    <3 Ziggo
     
    Ziggo zijn idd een stel mongolen...
     
    Ze doen in elk geval geen enkele moeite om een goede indruk te maken op een nieuwe klant die alle pakketten mogelijk afneemt.
    Gelukkig levert het ook nog wat op. Toch weer een maandje gratis interactief en ze zijn nog niet klaar, dus ik verwacht nog wel een coulance-rekening of 6 :roflol:
     
    Ziggo die de aansluting van mijn CI-module verdoet > 20,- euro coulance
    Ziggo die een debiele monteur stuurt die de router in de meterkast heeft aangesloten ( die staat buitenshuis) > 20,- euro coulance


    Ik ga hier denk ik maar mijn werk van maken, 40,- voor 10 minuten telefoneren is een prima business model.
    <3 Ziggo

    Bij ziggo werken idioten. Voor de meest simpele vragen moet je gelijk naar de service plus bellen want die mongolen bij de gewone klantenservice kunnen alleen maar aan je vragen of je de stekker er al uit hebt gehaald en er weer in hebt gedaan. Idiots.
     
    UPC eens gelijk..

    KPN ook. Hoeveel gezeik ik wel niet met die lui heb gehad.

    Dus als je een baan zoekt en je bent nergens voor geschikt, ga solliciteren bij een tv aanbieder
     
    Back
    Naar boven