MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Coolheidspunten op het internet schijnen ook een grote waarde te zijn voor sommigen

Ik was gewoon om 11 uur in plaats van 5 uur uit! Toen legday gehad en nu kan ik amper lopen, beste gevoel :D

LMAO pic at :roflol:

Ziggo die de aansluting van mijn CI-module verdoet > 20,- euro coulance
Ziggo die een debiele monteur stuurt die de router in de meterkast heeft aangesloten ( die staat buitenshuis) > 20,- euro coulance

Ik ga hier denk ik maar mijn werk van maken, 40,- voor 10 minuten telefoneren is een prima business model.
<3 Ziggo

Ziggo zijn idd een stel mong*len...

Ze doen in elk geval geen enkele moeite om een goede indruk te maken op een nieuwe klant die alle pakketten mogelijk afneemt.
Gelukkig levert het ook nog wat op. Toch weer een maandje gratis interactief en ze zijn nog niet klaar, dus ik verwacht nog wel een coulance-rekening of 6 :roflol:

Ziggo die de aansluting van mijn CI-module verdoet > 20,- euro coulance
Ziggo die een debiele monteur stuurt die de router in de meterkast heeft aangesloten ( die staat buitenshuis) > 20,- euro coulance

Ik ga hier denk ik maar mijn werk van maken, 40,- voor 10 minuten telefoneren is een prima business model.
<3 Ziggo

Bij ziggo werken idioten. Voor de meest simpele vragen moet je gelijk naar de service plus bellen want die mong*len bij de gewone klantenservice kunnen alleen maar aan je vragen of je de stekker er al uit hebt gehaald en er weer in hebt gedaan. Idiots.

Terug
Naar boven