XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

AAS zijn ook gemaakt door experts in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, maar dat maakt het nog niet TRUE natural!!!

Okay.png

Kun je eigenlijk wel stellen dat testosteron ontwikkeld is? Aangezien ze het eerst wonnen uit stieren ballen en vervolgens een synthetische versie er van zijn gaan maken? Het is niet echt een nieuwe medicijn ontwikkelen maar meer een synthetische versie maken van iets natuurlijks? :shrug:

wat ik me srs afvraag is of mr10 weet dat hij een gigantische sukkel is, of als hij zich in zn eigen gedachten de shit vindt en de rest gewoon afschrijft als 'haters gonna hate'.

Maar ff serieus, ik dacht dat het wel legit was dat Mister10 met medicijnen (onderzoek) werkt? (srs)
Hij is director van het in elkaar draaien van de CMC rapporten, dus hij staat niet op het lab nieuwe medicijnen te ontwikkelen (dan wel in silico voorwerk te doen of wat dan ook). Tevens was ie vol trots in een post van hem aan het refereren naar een andere post van hem dat ze het productieproces van DHEA GMP aan het maken waren. DHEA is alles behalve een nieuw medicijn (en het bestaat al geproduceerd volgens GMP http://www.eganmedical.com/DHEA-25-mg-Supplement-p/vs-dhea25.htm).

[Link niet meer beschikbaar]

:roflol:

Die discussie bij dat die een relatie heeft

Maar die 2e kan je niet omheen :roflol:

Ontkracht je grafiekje :trollface:

Alhoewel dan ga je er van uit dat samsung representatief is voor alle android/windows phone gebruikers terwijl de meeste samsung gebruikers samsung kopen omdat samsung en roepen dat iphone k*t is omdat ze het niet kunnen betalen.

Ja, ondanks dat de nieuwe s5 €660 gaat kosten zijn het die paar knaken meer waardoor ze geen Iphone kopen.
Kerel :o..

Ja, ondanks dat de nieuwe s5 €660 gaat kosten zijn het die paar knaken meer waardoor ze geen Iphone kopen.
Kerel :o..

Samsung geeft gigantische korting aan telecom providers waardoor die alsnog goedkoop is bij abonnement.

+ dat die na 3 maanden toch wel voor 400 te koop staat

Hij is director van het in elkaar draaien van de CMC rapporten, dus hij staat niet op het lab nieuwe medicijnen te ontwikkelen (dan wel in silico voorwerk te doen of wat dan ook). Tevens was ie vol trots in een post van hem aan het refereren naar een andere post van hem dat ze het productieproces van DHEA GMP aan het maken waren. DHEA is alles behalve een nieuw medicijn (en het bestaat al geproduceerd volgens GMP http://www.eganmedical.com/DHEA-25-mg-Supplement-p/vs-dhea25.htm).

Ik dacht gelezen te hebben dat hij in een team werkt, hij heeft dus wel een ''aandeel'' in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, al is dat natuurlijk geen directe aandeel omdat Mister10 het ontwikkelen van nieuwe medicijnen aan zijn team overlaat, waardoor de titel ''Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen'' wat meer tot zijn recht komt.

Laatst bewerkt:
Ik dacht gelezen te hebben dat hij in een team werkt, hij heeft dus wel een ''aandeel'' in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, al is dat natuurlijk geen directe aandeel omdat Mister10 het ontwikkelen van nieuwe medicijnen aan zijn team overlaat, waardoor de titel ''Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen'' wat meer tot zijn recht komt.
Je bent vergeten het e.e.a. in italic te plaatsen en wat kleurtjes toe te voegen. Is dit je natuurlijke, nuchtere staat?

Terug
Naar boven