Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reported voor het bespreken van kaarten.vervallen rode kaart, sta nog maar op 3 punten. Over 10 dagen zelfs maar op 2![]()

Wat wil je hier mee zeggen ?vervallen rode kaart, sta nog maar op 3 punten. Over 10 dagen zelfs maar op 2![]()

neeWat wil je hier mee zeggen ?
dat je er wel weer een paar kan gebruiken ?![]()
Het is algemeen bekend dat apple gebruikers meer geld te besteden hebben, gelukkiger zijn enz![]()
OO je bent blij dat ze vervallen zijn
(gefeliciteerd dan nog) sorry ik zit even met me gedachten in de stadsbus..
Sow, mooi sancaNieuw speeltje erbij voor in de homegym, 40kg kettlebell![]()
die krijg ik niet eens opgetild 
Sow, mooi sancadie krijg ik niet eens opgetild
Verzend kosten 100,00 Euro ?

in real life had je een paar stompen te pakken!Not impressed. Ik ken iemand die is Expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen.
ik ben pas een dikke 10 (Een true natural bodydildoer, hij vindt zichzelf een dikke 10.
)irl was ik weggerend en had je me nooit kunnen bijhoudenin real life had je een paar stompen te pakken!
ik ben pas een dikke 10 ()

En ik krijg er nog steeds geen genoeg van. Klanten die mailen dat ze me zojuist (nog geen minuut geleden!) hebben gemaild. WAAROM?Klanten, krijg er geen genoeg van:
Klant mailt terug op berichtgeving dat iets meerwerk is: 'GELDWOLF!!!'
Vijf min later een mailtje dat die email een andere bestemming (intern) had en dat ik hem mag negeren![]()

irl was ik weggerend en had je me nooit kunnen bijhouden
En ik krijg er nog steeds geen genoeg van. Klanten die mailen dat ze me zojuist (nog geen minuut geleden!) hebben gemaild. WAAROM?![]()