AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Jezus dat snap ik ook wel ik probeer dat k*t engels gewoon zo droog mogelijk te vertalen :p

    His kan toch nooit hem betekenen? :shrug:

    Doet hij 1 ding goed.. :trollface:
     
    zit die gast op dbb? anders kan iemand hem misschien uitnodigen ofzo
     
    zit die gast op dbb? anders kan iemand hem misschien uitnodigen ofzo
    Tuurlijk zit dat op DBB, zou wat zijn als er 'n keer 'n retarded bodydildoer niet op dbb zat.
     

    Ik zie het al helemaal voor me, zo'n kwieke 50er die voor de spiegel dat soort teksten zit te brullen terwijl hij zijn benen aan het vermoorden is met het schuim op zijn bek en spettertjes spuug op de spiegel.
     
    Ik zie het al helemaal voor me, zo'n kwieke 50er die voor de spiegel dat soort teksten zit te brullen terwijl hij zijn benen aan het vermoorden is met het schuim op zijn bek en spettertjes spuug op de spiegel.

    Jij bent wel serieus vandaag zeg
     
    Lekkere training. Klein PR'tje weer op de strict boom en dat was de mother of grinds :roflol: zo lang nog nooit over een rep gedaan gelukkig ga ik niet snel out
     

    Hahaha wtf is er mis met die dude. Doet me denken aan een gast die in m'n vorige gym liep. Kwam altijd binnen met 2 hoody's en een muts en pet op, liep dan heel stoer te schaduwboksen met 5 kg gewichten en gooide die altijd zo hard mogelijk neer als ie klaar was terwijl ie schreeuwde : GROEIIIII JE GAAT EEN ****ING PRO ****ING BODY ****ING BUILDER WORDEN ****ING. Tot ie ze op een dag allebei op z'n voeten mikte. Was een goede dag :)
     
    Hahaha wtf is er mis met die dude. Doet me denken aan een gast die in m'n vorige gym liep. Kwam altijd binnen met 2 hoody's en een muts en pet op, liep dan heel stoer te schaduwboksen met 5 kg gewichten en gooide die altijd zo hard mogelijk neer als ie klaar was terwijl ie schreeuwde : GROEIIIII JE GAAT EEN ****ING PRO ****ING BODY ****ING BUILDER WORDEN ****ING. Tot ie ze op een dag allebei op z'n voeten mikte. Was een goede dag :)
    :roflol: Ik zie het al zo voor me. Een paar weken geleden heb ik trouwens m'n eerste schaduwboxer gezien. Hij deed ook nog wat danspasjes voor de spiegel na z'n "set" boksen.
     
    :roflol: Ik zie het al zo voor me. Een paar weken geleden heb ik trouwens m'n eerste schaduwboxer gezien. Hij deed ook nog wat danspasjes voor de spiegel na z'n "set" boksen.

    Had ook zo iemand in de gym, was een ecto van 1,65 op 50kg schat ik. Probeerde ook anderen te intimideren, trainde met zonnenbril op, hele tijd ''biceps'' spannen in de spiegel tijdens het squaten. Iedereen dacht dat ie aan de drugs zat, eigenaar had 'm na 2 waarschuwingen weg gestuurd. Zie hem nu regelmatig dwalen op straat en ziet eruit alsof er een paar lijntjes in zitten.
     
    Heb ook zo'n gaikert, dat is degene die zijn gewichten niet opruimde en ik het hem liet doen :roflol:
     

    are-you-wizard.jpg
     
    Back
    Naar boven