Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtf dat onderzoek :roflol:

koolvis smaakt zowaar lekker vandaag

:roflol: @ Eric

[Link niet meer beschikbaar]

(dat en vlekken voor mijn ogen na 7 setjes van 5)

:roflol: Duur onderzoek

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

Lol die Tjisse heeft snel zijn facebook naam veranderd. Twijfel om hier te posten :roflol:

is zo'n voetbal phaggot trouwens

18 graden zondag

Dbb strand meet?

Heerlijk dagje thuis chillen. Afgelopen 3 dagen in Brussel rondgelopen met de klas, hoop stressen en rennen en fastfood. Vandaag weer heerlijk aan mn vertrouwde schemaatje.

Oh en het is heerlijk weer! Deuren en ramen open en genieten maar :D

MoOqiMn.png

:roflol: u mad tho

:roflol: oestrogeen rage

Word toch geen vader !!!! werd kapot hard getrolled door die biatch!

Nu haar overtuigt dat ik veel SOA's had dmv neppe GGD brief. Ze heeft slapeloze nachten en stress erdoor.

*gaat door met kwark eten*

Ik en Hell zijn dikke maatjes, we steunen elkaar door dik en dun, pas dus maar goed op met wie je dik noemt.

Terug
Naar boven