Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

2ccow29.jpg

I am a band rockooo, i didnt realise i was much louder:roflol::roflol::roflol:

Allemaal leuk en aardig, maat ''stel'' dat hij jou zou negeren en lekker door zou schreeuwen? :)

Allemaal leuk en aardig, maat ''stel'' dat hij jou zou negeren en lekker door zou schreeuwen? :)

dan mag hij hopen dat ik hem nooit beneden tegenkom gezien ik nu weet hoe hij eruit ziet (en als het meermaals per week gebeurt ga ik misschien zelfs zover om hem daar expliciet te gaan opwachten)
Heb er geen probleem mee om iemand die me uit mn slaap houdt een goed pak slaag te geven :)

dan mag hij hopen dat ik hem nooit beneden tegenkom gezien ik nu weet hoe hij eruit ziet (en als het meermaals per week gebeurt ga ik misschien zelfs zover om hem daar expliciet te gaan opwachten)
Heb er geen probleem mee om iemand die me uit mn slaap houdt een goed pak slaag te geven :)

Ha natuurlijk ga jij een meisje slaan

Als ik jouw training(log) zo bekijk, zal die ''pak slaag'' wel meevallen.

Stats: V 24j 1m86 79kg 11% :roflol::roflol::roflol:
yeah right, jij durft niet eens met mensen te praten

Hoe wil jij mij een pak slaag geven?:roflol:
Geloof je het zelf?

als jij die k*tindier was (lees: ik zou hem niet aankunnen op een legit manier) zou ik je gwn opwachten met mn kap op, nieteens aanspreken maar direct in je noten trappen, je vervolgens tegen de grond werken, paar keer natrappen, zeggen dat je je bek moet houden snachts en weer verder lopen :)

Lukt dat niet kom ik de week erna terug met een knuppel.

Alsof je buff moet zijn om iemand bijeen te rammen, dbb pls:roflol:

als jij die k*tindier was (lees: ik zou hem niet aankunnen op een legit manier) zou ik je gwn opwachten met mn kap op, nieteens aanspreken maar direct in je noten trappen, je vervolgens tegen de grond werken, paar keer natrappen, zeggen dat je je bek moet houden snachts en weer verder lopen :)

Haha sure heb je lef nie voor

inb4 Angelus is dood met zn ludieke vechtkunsten

inb4 indier trapt hem in zn noten

Alsof je buff moet zijn om iemand bijeen te rammen, dbb pls:roflol:

Af en toe ben jij ook zo leuk Angelus:roflol:

Terug
Naar boven