AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Word toch geen vader !!!! werd kapot hard getrolled door die biatch!

Nu haar overtuigt dat ik veel SOA's had dmv neppe GGD brief. Ze heeft slapeloze nachten en stress erdoor.

*gaat door met kwark eten*

Wat voor rare wijven date jij? Wel goeie payback overigens.

Eet smakelijk :)

Nu haar overtuigt dat ik veel SOA's had dmv neppe GGD brief. Ze heeft slapeloze nachten en stress erdoor.

Congrats, dikke borderline-move van die chick

Oh Ashbringer, voel je je nu beter, nu je weet hoelang ik ''al'' aan het cutten ben?

Super!!!
Was allemaal ook al zo onwaarschijnlijk..

Hoe zat dat ook alweer met aids en die incubatietijd? Vertel haar dat anders ook even, heeft ze wel verdient :D

Haha hell je bent ****ing dik man zeekoe

Oh-Boy-Reaction-Gif.gif

Haha. inb4 iemand geeft een anonieme tip dat Eric R hier op dbb zit

Super!!!
Was allemaal ook al zo onwaarschijnlijk..

Hoe zat dat ook alweer met aids en die incubatietijd? Vertel haar dat anders ook even, heeft ze wel verdient :D

hahaha, ze begon ineens ook "ik dacht al zoiets vuilak!, heb al weken jeuk aan mijn k*t en plassen doet pijn" waarop in antwoordde "Ja klopt! Die symptomen gaf de arts mij ook al door.

I guess karma is a b*ch.

hahaha, ze begon ineens ook "ik dacht al zoiets vuilak!, heb al weken jeuk aan mijn k*t en plassen doet pijn" waarop in antwoordde "Ja klopt! Die symptomen gaf de arts mij ook al door.

I guess karma is a b*ch.

It is indeed.

Symptomen Herpes Genitalis bij vrouwen.

Symptoom 1 - Pijn of een branderig gevoel bij het plassen
Pijn bij het plassen en abnormale afscheiding uit de vagina zijn symptomen in de 2e fase van de ziekte, nadat er eerst kleine blaasjes en kleine vaste bultjes in de huid rondom de vagina en schaamlippen zijn ontstaan, die later zweertjes kunnen vormen. Die verdwijnen weer in de 2e of 3e week na de besmetting.

Symptoom 3 - Jeuk rondom de geslachtdelen
Vooral in het beginstadium kun je jeuk hebben in het gebied rondom je vulva. Daarna ontstaan kleine blaasjes en bultjes.

http://www.dokterdokter.nl/gezondhe...omen-die-bij-vrouwen-op-een-soa-kunnen-wijzen

:roflol:

Zou me eigenlijk niks verbazen nu als Karma mij weer terugpakt en ik een soa blijk te hebben door haar.

fml

Tijd voor een testje lijkt me...

325kg deadlift alleen riem en 2 x 220kg / 8 x 180 ssb squat :D

Terug
Naar boven