Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • V) Bevat UNSTOPPABLE™ doping?
    A) Absoluut niet! UNSTOPPABLE™ bevat geen enkel ingrediënt welke op de dopinglijst staat. Toch raden wij sporters die op doping gecontroleerd worden het gebruik van UNSTOPPABLE™ af vanwege de extreem krachtige werking. Controleer altijd eerst bij je eigen bond alvorens je met een supplement begint. Gebruik van UNSTOPPABLE™ is altijd voor eigen risico.

    Lol wat moet ik hier nu uit opmaken?
    De kans bestaat dat ik (ivm voetbal) op doping gecontroleerd word, kan toch niet dat ik positief zou testen door een pre workout?
    Kan wel, DMAA staat op de dopinglijst.
     
    "im fawking zeez brah" :roflol:

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
     
    Kop koffie na een lange dag :D
    En ingeschreven voor opleiding Informatica (HBO)
     
    Laatst bewerkt:
    Probeer je nu goedkoop karma te scoren?
    nee, dan zou ik zeggen dat ik net 20x160kg heb gesquat :)

    Als je idiote mensen uitkiest is t ook normaal dat je zo'n antwoorden krijgt... Zou stukken beter zijn moest ie dit proberen met mensen met hoge functies/aanzien...

    over het algemeen zijn mensen die tegen homocoïtusualiteit zijn idioten:roflol: denk als je in amerika de gemiddelde republikeinse senator eruit pikt voor zo'n interview (best hoge functie) dat je exact hetzelfde soort antwoorden krijgt:)
     
    Laatst bewerkt:
    Vandaag weer heerlijk een Bikini atleetje getraind en na de training haar nieuwe bikini en heels en natuurlijk haar fysiek bekeken :)
     
    Lol wat moet ik hier nu uit opmaken?
    De kans bestaat dat ik (ivm voetbal) op doping gecontroleerd word, kan toch niet dat ik positief zou testen door een pre workout?
    Maar nee, is gewoon een verkooptruc. Zo klinkt het enorm hardcore en mysterieus, net zoals die '-drol' dingen die zogezegd de werking hebben van clenbuterol. Eigenlijk zeggen ze helemaal niet dat je positief zou testen, maar houden ze het wat vaag.

    Vind zo'n dingen echt om te kotsen.
     
    Gisteren had ik een paard rijles genomen en sinds na 5 jaar van lessen, lessen en lessen kreeg ik dan toch uit eindelijk mijn paard voorwaarts en neerwaarts "in een nette krul" en ik snap aardig het gehele boel wat ik in al die tijd dus niet goed deed.

    Dankzij het gehele Bodybuilding is mijn houding op het paard ook een stuk verbeterd :D.

    Morgen na een zware been dag ga ik eens kijken of ik het zonder instructrice kan.

    "Aanhouder wint :D".
     
    Ik was erg kritisch over de pwo unstoppable door heel de hype eromheen, maar ik moet eerlijk toegeven dat het echt een goede pre workout is.

    Wat erop staat dat je midden in je training een intense boost krijgt klopt, en ik was daar erg verrast over.
    De positieve agressie die ik kreeg was ook nog nooit zo sterk geweest op een pwo zonder DMA.

    Alleen de ''krachtgains'' en de ''PR's'' zijn natuurlijke hartstikke bullcrap, net zoals alle pre workouts.
    Het traint gewoon heerlijk en de focus is sick, ook geen crash:D

    Moet eerlijk toegeven dat dit zowat de beste PWO is zonder DMA op de markt op het moment.
     
    Gisteren had ik een paard rijles genomen en sinds na 5 jaar van lessen, lessen en lessen kreeg ik dan toch uit eindelijk mijn paard voorwaarts en neerwaarts "in een nette krul" en ik snap aardig het gehele boel wat ik in al die tijd dus niet goed deed.

    Dankzij het gehele Bodybuilding is mijn houding op het paard ook een stuk verbeterd :D.

    Morgen na een zware been dag ga ik eens kijken of ik het zonder instructrice kan.

    "Aanhouder wint :D".


    wtf?
     
    Ik was erg kritisch over de pwo unstoppable door heel de hype eromheen, maar ik moet eerlijk toegeven dat het echt een goede pre workout is.

    Wat erop staat dat je midden in je training een intense boost krijgt klopt, en ik was daar erg verrast over.
    De positieve agressie die ik kreeg was ook nog nooit zo sterk geweest op een pwo zonder DMA.

    Alleen de ''krachtgains'' en de ''PR's'' zijn natuurlijke hartstikke bullcrap, net zoals alle pre workouts.
    Het traint gewoon heerlijk en de focus is sick, ook geen crash:D

    Moet eerlijk toegeven dat dit zowat de beste PWO zonder DMA is op het moment.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: mat
    Back
    Naar boven