MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

EIGENSCHAPPEN
•Stimulanten die de pomp versterken; niet afremmen
•Binnen 45 minuten naar nieuwe trainingsrecords
•Waanzinnige toename van uithoudingsvermogen
•Pomps duren uren en dagen, niet minuten
•Maakt je training anabool; niet katabool
•ECHT anders dan andere pre-workouts
•De enige echte all-in-one pre-workout
•Bevat unieke, exclusieve ingrediënten
•Geweldige spierhardheid & definitie
•Explosieve toename van kracht
•Open de doos van Pandora
•Stimuleert vetverbranding
•Geen zenuwachtig gevoel
•Verlies onderhuids-vocht
•Te heftig voor beginners
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs

:roflol: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/dedicated-nutrition/unstoppable/

De offerte van m'n ramen & deur :D Zo'n 2500e minder dan ik verwacht had, op dit bedrag is dat bijna de helft (klein appartementje). Dat maakt mijn dag, week, maand, zelfs jaar goehoed!!! Nog nooit zo blij geweest met vooruitzicht van "vee"l geld uitgeven. Nuja, vorig jaar was ik ook stuiterblij van nog meer geld uitgeven toen ik dit appartement kocht, natuurlijk.

Sinds ik unstoppable neem voor t fappen heb ik een schrale penis

Rukken als superman
Pomp die uren duurt
Gigantisch vasculaire penis

[Link niet meer beschikbaar]

Dat best wel :D

staan grotendeels los van veel geld verdienen, plan b is bv in thailand gaan zitten met een baantje als scubainstructeur en beetje bijverdienen met poker/swingtraden.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------

helemaal niet

goed plan B

Werk

Vandaag goed nieuws
mijn contract dat tot september loopt word vanaf dan omgezet in onbepaalde tijd is zeer

goed nieuws en geeft mij zekerheid zeker in deze tijden en ook omdat ik niet de jongste meer ben en ander werk moeilijk te vinden is dan

opa

Dat is zeker goed nieuws , gefeliciteerd man :)

35 euro daarvoor durven te vragen, f*ck that sh*t.. Had iets van 20-25 euro verwacht, en zelfs dat is eigenlijk al erg veel voor een pre-workout.. :gek:

De rest van het verhaal is ook mooi:

LET OP! HOE HAAL JE HET MAXIMALE UIT UNSTOPPABLE™?

UNSTOPPABLE™ is een product dat voor altijd je training zal veranderen. Om deze verandering zo optimaal mogelijk te maken doe je er goed aan de volgende stappen op te volgen. Bestudeer ze goed, UNSTOPPABLE™ zal beter werken als je echt serieus bent!

Stap 1. De eerste keer UNSTOPPABLE™ is vaak de meest bijzondere. Kies dus een moment uit dat je tijd hebt, de gym rustig is en je een echte monster training wilt hebben of een plateau moet doorbreken.
Stap 2. Na het drinken van UNSTOPPABLE™ zet je favoriete muziek/film/serie op. Doe wat je moet doen om jezelf op te peppen.
Stap 3. Vermijd zoveel mogelijk persoonlijk contact. Om echt in de zone te komen moet je geconcentreerd zijn.
Stap 4. Terwijl je naar de gym rijd of fietst, luister naar je favoriete opzwepende muziek.
Stap 5. Train alleen en met je oordopjes in. Vermijd ook hier zoveel mogelijk persoonlijk contact. Zorg dat je voldoende drinken bij je hebt; je zult het nodig hebben!
Stap 6. Het speelkwartier is voorbij; het is tijd om met de zware gewichten te gooien alsof ze veertjes zijn! Het is tijd om records te breken. Het is tijd om set, na set, na set maar door te blijven gaan; willen gaan! Push jezelf tot het uiterste en UNSTOPPABLE™ zal je een schop in je kloten geven om nog meer je best te doen!

Volg deze stappen, wees serieus en UNSTOPPABLE™ zal je een trainingservaring geven als nooit tevoren!

30 servings.. 5x per week trainen, dan gaat t 6 weken mee? :roflol:

Dat is duurder dan 500 mg test kuurtje

Lol ze proberen unstoppable zwaar te hypen, ik trainde er vandaag op en vond t niks bijzonders. Gaf wel een goeie pump en een leuk gevoel maar records breken zat er niet in. Zie niet in waarom iemand 35 Euro voor zo'n potje zou geven :p

Edit zag dit net:

EIGENSCHAPPEN
•Geen zenuwachtig gevoel
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs

Wat een onzin...
' geen grenzen, open de doos van pandora, wordt een superman, pumps die dagen duren, ... ? '
En niet voor beginners lol, eerste keer dat ik pre workout nam was unstoppable en vond t niks bijzonders :p

Probeerde je je PR wel binnen 45 min van het innemen van UNSTOPPABLE!!!!!1, anders zat je niet in je anabolic pr window

Lol ze proberen unstoppable zwaar te hypen, ik trainde er vandaag op en vond t niks bijzonders. Gaf wel een goeie pump en een leuk gevoel maar records breken zat er niet in. Zie niet in waarom iemand 35 Euro voor zo'n potje zou geven :p

Edit zag dit net:

EIGENSCHAPPEN
•Geen zenuwachtig gevoel
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs

Wat een onzin...
' geen grenzen, open de doos van pandora, wordt een superman, pumps die dagen duren, ... ? '
En niet voor beginners lol, eerste keer dat ik pre workout nam was unstoppable en vond t niks bijzonders :p
35 brb vial tren waard :roflol:

Edit zag dit net:

EIGENSCHAPPEN
•Geen zenuwachtig gevoel
•Wordt een Superman
•Geen afname eetlust
•Enorme vasculariteit
•Laser-achtige focus
•Geen grenzen
•Geen crash
•Geen carbs

Wat een onzin...

Ik kan jou deze pwo aanraden: http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/arnold-schwarzenegger-series/iron-pump/

Probeerde je je PR wel binnen 45 min van het innemen van UNSTOPPABLE!!!!!1, anders zat je niet in je anabolic pr window

:roflol:
Damn denk dat het daaraan ligt, morgen sowieso binnen de 45 min proberen !!

Thanks maar ik denk niet dat ik ooit pre workout ga kopen...
Leuk dat ik unstoppable mocht testen maar pre workout is niet echt zn geld waard vind ik.

Terug
Naar boven