XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
Hoezo stalken? Het was toch niet zo dat hij MissPuke of jou daadwerkelijk constant lastig viel of mis ik nou wat?

Constant dezelfde leden lastigvallen in topics valt onder stalken. Marcel dacht dat ik MissNuke een voorkeursbehandeling gaf maar mij boeit het niet wie er wordt lastiggevallen. Leden die stelselmatig het leven zuur maken van andere leden hebben hier gewoon weinig te zoeken.

Wordt natuurlijk anders als het wederzijds getroll betreft, ook al kan je daarvoor ook tegen een kaart op lopen als het getroll wat minder subtiel is.

guidootje

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 sep 2011
Lengte
1m73
Massa
78kg
Vetpercentage
11%
Vanavond staat rug op het menu.

Angelus

Gargantuan Beast
+10 jaar member
Lid geworden
4 feb 2008
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
8%
Constant dezelfde leden lastigvallen in topics valt onder stalken. Marcel dacht dat ik MissNuke een voorkeursbehandeling gaf maar mij boeit het niet wie er wordt lastiggevallen. Leden die stelselmatig het leven zuur maken van andere leden hebben hier gewoon weinig te zoeken.

Wordt natuurlijk anders als het wederzijds getroll betreft, ook al kan je daarvoor ook tegen een kaart op lopen als het getroll wat minder subtiel is.

waarom hebben de leden die mij jaren constant hebben zitten bashen dan geen ban gekregen:mad: (santino88, switch,..)

EricR

Superior Athlete
+15 jaar member
Lid geworden
15 nov 2002
Lengte
1m79
Massa
89kg
Vetpercentage
15%
waarom hebben de leden die mij jaren constant hebben zitten bashen dan geen ban gekregen:mad: (santino88, switch,..)

Omdat jij een troll bent.

Trenchmouth

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 nov 2011
Lengte
1m80
Massa
89kg
Maar goed, wat maakt mijn dag. Nou, ik heb met voorbedachte rade een hele slechte film gehuurd. En die ga ik vanavond kijken, alleen om te zeggen "this sucks". Ik geloof dat dit de 9e Hellraiser is. Ik heb ze verder allemaal al gezien: Deel 1 t/m 4, inferno, hellseeker, deaders, hellworld, en nu deze.
http://www.youtube.com/watch?v=orWK-QlPSfg

Naar boven