XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • 40+ er, hij is geboren in 1967. Inderdaad wel grappig, daar doen we het eigenlijk allemaal voor. Ragende users die boos op je worden om wat uitgedeelde kaarten.

    Haha wat een troll ben je toch ook xD
     
    21 en 47. Good Job Marcel.

    ---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

    21 en 47. Good Job Marcel.

    Maar dacht echt dat die gast 30-35 was.
     
    persoonlijke bonusaanbieding bij de AH;
    500 gr kipfilet voor 1,75 --> dus 3,50 per kilo! meteen naar de ah gegaan en wat kip gehaald :D
     
    Had d'r pa kunnen zijn, nice.. :roflol:
     
    persoonlijke bonusaanbieding bij de AH;
    500 gr kipfilet voor 1,75 --> dus 3,50 per kilo! meteen naar de ah gegaan en wat kip gehaald :D

    Huh hoe dann, wil ik ook. Vorige week was biefstuk in de bonus 14 euro de kilo, ik had gelijk kilos moeten aanschaffen want ze waren een partijtje lekker :0...

    OT: man opgepakt op den haag centraal met vuurwapens en explosieven, mein neger obama is weer veilig.
     
    Vanavond Arsenal kijken <3
     
    40+ er, hij is geboren in 1967.

    Dankje dat je het zegt, ik hield het al jaren voor me. Af en toe best moeilijk als mensen zeggen dat hij begin 30 is en ik kan niks zeggen
     
    Dankje dat je het zegt, ik hield het al jaren voor me. Af en toe best moeilijk als mensen zeggen dat hij begin 30 is en ik kan niks zeggen
    shiiieeeeet... wtf bereik je ermee om te liegen over je eigen leeftijd?
     
    Maar nou weet ik nog steeds niet echt waarom EricR en Marcel zo´n ruzie hadden? :(
     
    Maar nou weet ik nog steeds niet echt waarom EricR en Marcel zo´n ruzie hadden? :(

    Rode kaart die hem een perm ban opleverde kwam van eric ofzo en iets met bedreigen. stiekem is eric jelly op de gf van marcel en hij wil op deze manier wraak nemen. eric is een gemene man zegt mama
     
    Rode kaart die hem een perm ban opleverde kwam van eric ofzo en iets met bedreigen. stiekem is eric jelly op de gf van marcel en hij wil op deze manier wraak nemen. eric is een gemene man zegt mama
    lol als het eric niet was geweest dan vast wel een andere mod denk ik. dus vreemd om daardoor zo´n hekel te krijgen aan iemand :o
     
    Rode kaart die hem een perm ban opleverde kwam van eric ofzo en iets met bedreigen. stiekem is eric jelly op de gf van marcel en hij wil op deze manier wraak nemen. eric is een gemene man zegt mama
    Het komt niet door die ene kaart hoor :roflol:
     
    Haha die GF van marcel is een borderliner met daddy issues. WHO THE **** is daar dan jaloers op?! :roflol:

    Steek mijn lul nog liever in een transseksueel.. :eek:
     
    Maar nou weet ik nog steeds niet echt waarom EricR en Marcel zo´n ruzie hadden? :(

    Ik ook niet :roflol: Mensen die boos worden om terechte sancties op een internetforum :roflol:

    ---------- Toegevoegd om 14:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

    Rode kaart die hem een perm ban opleverde kwam van eric ofzo en iets met bedreigen. stiekem is eric jelly op de gf van marcel en hij wil op deze manier wraak nemen. eric is een gemene man zegt mama

    Laat dat nou net niet het geval zijn. Rode kaarten zijn vooral uitgedeeld door stalkerig gedrag richting bepaalde leden. Fascinatie met leden is prima maar constant bepaalde leden bashen levert gewoon kaarten op. Ook al maak ik voor bashen Angelus en IxyxzyxI graag een uitzondering :D j/k.

    Maar verder ben ik inderdaad een gemene man.
     
    Back
    Naar boven