MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • :roflol:

    Het is echt fkin awkward geworden dat programma. Lijkt me overigens allemaal wel in scene gezet en fake als wat.

    No shit, ma komt opeens thuis maar er staat wel toevallig een camera buiten voor als ma thuis komt
     
    No shit, ma komt opeens thuis maar er staat wel toevallig een camera buiten voor als ma thuis komt

    Bedoel meer dat et marokaantje ook ingehuurd is, net als vorig seizoen met marc z'n paardrij chick
     
    :roflol:

    Het is echt fkin awkward geworden dat programma. Lijkt me overigens allemaal wel in scene gezet en fake als wat.
    Dus jij bedoelt dat die mensen beseffen hoe debiel ze doen, en voor geld hun trots opzij zetten? Dat is toch veel erger? :roflol:
     
    • Like
    Waarderingen: Em87
    Mijn tenen krommen niet, maar ze breken gewoon af bij het kijken van zulke programma's. Ik moet ook echt de afstandsbedieningen buiten handbereik leggen als vriendinlief er persé naar wil kijken. Anders vliegen ze echt dwars door de tv heen. Koptelefoon op en achter de laptop, want zulke mensen :eek:
     
    Wel iets beter, maar nog niet helemaal goed.. Vrijdag afspraak bij dokter om bloed te prikken of ik geen Coeliakie heb.

    en, weet je de uitslag al?

    brr, scary programma posten jullie trouwens hier...
    kon het filmpje geeneens afkijken, ik snap Punjabs reactie wel
     
    Ken het hele programma niet, kan nooit echt zijn zoiets?
     
    en, weet je de uitslag al?

    brr, scary programma posten jullie trouwens hier...
    kon het filmpje geeneens afkijken, ik snap Punjabs reactie wel

    Nee, duurt helaas nog wel ff. Pillenkuur gekregen, 1x14 dagen en krijg 35 pillen mee en werd niet gedekt :roflol: afzetters.
     
    Back
    Naar boven