MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

gewichtjochie banned HAHA dat maakt me dag wel even...

Wat heeft mijn beste maat gewichtenjongen gedaan dan???

:roflol:

gisteren methoxetamine gedaan (eerste keer dat ik drugs gebruik (wiet en gbl niet meegerekend ofc) in een periode van zowat een half jaar)

daardoor net een strong wtf moment gehad:roflol: Keek om half 2 op de klok en besloot om dadelijk wat kwark te eten, hang nog ff wat op youtube (minder dan een half uur naar mijn gevoel) en haal mn kwark. Toen hij bijna op was kijk ik op de klok en zag ik staan 3:02.
Ik helemaal flippen en denken dat de methoxetamine mn geest helemaal had verdoet, maar toen realiseerde ik me dat het 30 maart is en het aan daylight savings time lag:roflol:

Mooie dingen

holy **** wat is het ineens laat idd

gisteren methoxetamine gedaan (eerste keer dat ik drugs gebruik (wiet en gbl niet meegerekend ofc) in een periode van zowat een half jaar)

daardoor net een strong wtf moment gehad:roflol: Keek om half 2 op de klok en besloot om dadelijk wat kwark te eten, hang nog ff wat op youtube (minder dan een half uur naar mijn gevoel) en haal mn kwark. Toen hij bijna op was kijk ik op de klok en zag ik staan 3:02.
Ik helemaal flippen en denken dat de methoxetamine mn geest helemaal had verdoet, maar toen realiseerde ik me dat het 30 maart is en het aan daylight savings time lag:roflol:
Ik zei het net nog tegen iemand:
> wowowowo net was zeg maar
> nog geen 2 uur
> en nu opeens 3 uur geweest

Maandag laatste college ever. Dinsdag eerste dag van m'n afstudeerstage. aww yea.

Tentamens voorbij. Heb nog nooit zoveel moeten leren, en dan waren het nog eens stuk voor stuk lastige examens

Daar heb ik gister wat bier op gedronken en wat junkfood op.

---------- Toegevoegd om 08:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:00 ----------

Kan amper lopen trouwens, bovenbeen en knie helemaal beurs en stijf.

Keer om 9 opgestaan ipv 10+. Wel lekker maar nu duurt het nog wel zo lang voordat het half 12 is

Vakantie geboekt :D Voor de verandering maar es een keertje all-in geboekt in het turken land.

Wat een held!!

[Link niet meer beschikbaar]

Lekker motor gereden :)

Terug
Naar boven