AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Met mijn leesvaardigheden is er niets mis hoor, heb gewoon geen tijd om al jouw posts te lezen :)

    Reageer dan gewoon niet. Dat is altijd nog beter dan niets lezen maar wel reageren.
     
    Lol die hell klimt ook flink omhoog in de negeerlijst.
    Ik moest trollen om op 1 te komen staan, als hell zo doorgaat komt ze op 1 door gewoon zichzelf te zijn
     
    Lol die hell klimt ook flink omhoog in de negeerlijst.
    Ik moest trollen om op 1 te komen staan, als hell zo doorgaat komt ze op 1 door gewoon zichzelf te zijn

    Denk je serieus dat ik mezelf ben? :o

    :roflol: Damn
     
    Ja, probeer het maar niet goed te praten.

    Dan ben je best wel erg blind :o
    (Of naïef, opzich logisch, jullie kennen mij niet irl dus denken jullie dat ik serieus zo ben).
    Gelukkig ben ik niet zo :roflol:
     
    Squat poging mislukt:o

    Te veel gehaast omdat de gym vroeg dicht is, daardoor niet kunnen eten (nog steeds niks gegeten vandaag).

    20x 170KG SQ doe je nou niet even op een lege maag.
    Morgen maar weer eens proberen.

    video van de fail ?
     
    net na de training bij SMTL zag een gast met dure auto (jaguar denk ik) niet dat hij tegen varkensrug aangeparkeerd stond, reed rechtdoor die rug 5 meter verder over de grond, totdat sanca en ik alles bij elkaar schreeuwde zodat hij stopte. Halve auto naar de klote.

    Daarna rijd hij weg zonder die varkensrug terug te leggen.

    Sanca die rug maar gestrict pressed en teruggegooid, ik achter die auto aangerend en omgeflipped.


    de eerste 2 alinea's waren true story
    braaf als we zijn hebben we de rug wel teruggelegd :)
     
    Ik ben van mening dat hell eigenlijk een best wel verlegen, sympathiek meisje is irl.
     
    net na de training bij SMTL zag een gast met dure auto niet dat hij tegen varkensrug aangeparkeerd stond, reed rechtdoor die rug 5 meter verder over de grond, totdat sanca en ik alles bij elkaar schreeuwde zodat hij stopte. Halve auto naar de klote.

    Daarna rijd hij weg zonder die varkensrug terug te leggen.

    Sanca die rug maar gestrict pressed en teruggegooid, ik achter die auto aangerend en omgeflipped.


    de eerste 2 alinea's waren true story
    braaf als we zijn hebben we de rug wel teruggelegd :)

    Wtf is een varkensrug?
     
    Denk je serieus dat ik mezelf ben? :o

    :roflol: Damn

    Dus je hebt gewoon werk en bent nooit depressief geweest? Damn, weer 1 voor de troll-list dus.
     
    Dus je hebt gewoon werk en bent nooit depressief geweest? Damn, weer 1 voor de troll-list dus.

    Dat ik niet mezelf ben, betekent niet dat ik elke post lieg..???
    Ken je het verschil niet of zo?
    :roflol:

    Beter nog, ik ben vaak gewoon eerlijk over mezelf, maar ik gedraag me niet als mezelf. Er zit echt een verschil in ;)
     
    Ik zie een gevalletje schizofrenie ontstaan hier




    HAHA hell dikke zeekoe die je bent, achterlijk wijf.



    Dat was ik niet, dat was mijn online ik. Ik ben niet mezelf jwz
     
    Back
    Naar boven