- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Saai
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar hell, als niemand jou ooit snapt (je doet namelijk voorkomen dat het altijd aan een ander ligt), wat doe je dan nog hier.
Maar hell, als niemand jou ooit snapt (je doet namelijk voorkomen dat het altijd aan een ander ligt), wat doe je dan nog hier.

is echt dom van haar om hier te blijven rondhangen (srs)
ze claimed depressief te zijn en een laag zelfbeeld te hebben: brb ff 24/7 op een forum rondhangen waar iedereen constant op me zit te haten en daar in discussie gaan bij elke mogelijke mierenneukgelegenheid.

Miss is het een goede troll en ben jij er (bij deze) volledig ingetrapt?![]()
Ik betwijfel of ik morgen 20x 170KG squat red, maar dat wilt niet zeggen dat het niet kan.

:') dat mensen het nog serieus nemen zeg, niet te geloven. Alsof dat gehaat mij iets kan schelen?
"Ja maar je reageert blabla"
Nou en, who cares, laat me lekker mn lolletje hebben. Als ik er last van krijg, zet ik diegene wel op negeer hoor.

:') dat mensen het nog serieus nemen zeg, niet te geloven. Alsof dat gehaat mij iets kan schelen?
"Ja maar je reageert blabla"
Nou en, who cares, laat me lekker mn lolletje hebben. Als ik er last van krijg, zet ik diegene wel op negeer hoor.

en het ligt helemaal niet altijd aan een ander.Ow bij het plaatsen van die posts zit jij te lachen achter je pc?![]()

is echt dom van haar om hier te blijven rondhangen (srs)
ze claimed depressief te zijn en een laag zelfbeeld te hebben: brb ff 24/7 op een forum rondhangen waar iedereen constant op me zit te haten en daar in discussie gaan bij elke mogelijke mierenneukgelegenheid.
Serieus?Er zijn nog zat mensen die mij wel snappen hooren het ligt helemaal niet altijd aan een ander.
---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------
Vaak wel :') in ieder geval een grijns op mn gezicht ja.
Oke oke on topic:
Morgen weer maandag, trainen![]()

Je dacht ook dat ik je begreep, maar ik snap niets van je gedraai?