Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ben ik zeekoe

zeekoe.jpg

Maar hell, als niemand jou ooit snapt (je doet namelijk voorkomen dat het altijd aan een ander ligt), wat doe je dan nog hier.

Maar hell, als niemand jou ooit snapt (je doet namelijk voorkomen dat het altijd aan een ander ligt), wat doe je dan nog hier.

is echt dom van haar om hier te blijven rondhangen (srs)
ze claimed depressief te zijn en een laag zelfbeeld te hebben: brb ff 24/7 op een forum rondhangen waar iedereen constant op me zit te haten en daar in discussie gaan bij elke mogelijke mierenneukgelegenheid.

ze claimed depressief te zijn en een laag zelfbeeld te hebben: brb ff 24/7 op een forum rondhangen waar iedereen constant op me zit te haten en daar in discussie gaan bij elke mogelijke mierenneukgelegenheid.

Miss is het een goede troll en ben jij er (bij deze) volledig ingetrapt?:scratch:

:') dat mensen het nog serieus nemen zeg, niet te geloven. Alsof dat gehaat mij iets kan schelen?
"Ja maar je reageert blabla"
Nou en, who cares, laat me lekker mn lolletje hebben. Als ik er last van krijg, zet ik diegene wel op negeer hoor.

:') dat mensen het nog serieus nemen zeg, niet te geloven. Alsof dat gehaat mij iets kan schelen?
Nou en, who cares, laat me lekker mn lolletje hebben. Als ik er last van krijg, zet ik diegene wel op negeer hoor.

we weten allemaal dat dat jou iets kan schelen, zo iemand ben je nu eenmaal. Zeg het ook alleen maar omdat ik serieus inzit met je mentale gezondheid, doe er zelf mee wat je wil:roflol:

jongens kunnen jullie ontopic blijven alsjeblieft

Ow bij het plaatsen van die posts zit jij te lachen achter je pc? :roflol::roflol:

Er zijn nog zat mensen die mij wel snappen hoor ;) en het ligt helemaal niet altijd aan een ander.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Ow bij het plaatsen van die posts zit jij te lachen achter je pc? :roflol::roflol:

Vaak wel :') in ieder geval een grijns op mn gezicht ja.

Oke oke on topic:
Morgen weer maandag, trainen :D

Negatieve aandacht is ook aandacht.

Ik ben van mening dat Arnodsi en Hell het goed moeten maken, met een dikke, warme knuffel.

Er zijn nog zat mensen die mij wel snappen hoor ;) en het ligt helemaal niet altijd aan een ander.

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Vaak wel :') in ieder geval een grijns op mn gezicht ja.

Oke oke on topic:
Morgen weer maandag, trainen :D
Serieus? :roflol::roflol:

Terug
Naar boven