XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (37 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben alleen al minstens een uur bezig met squatten. Als ik in 2,5 uur klaar ben met sq/bp/dl en nog een enkele assistance oefening is t echt snel...
     
    Als ik squats/dl moet doen duurt het nog wat langer idd, minstens 2-3 min rust nodig tussen sets om wat te herstellen. Word anders echt niks.

    @pun doe je trouwens brosplit? Kan me wel voorstellen dat je dan sneller klaar bent, veel korte/snelle isolatie oefeningen i guess
     
    haha bekende shit hier:D
     
    dochter

    trots op mijn oudste dochter heeft met 21 jaar nu haar eerste huis/appartement gekocht heeft een goede
    baan verdient meer als ik dafuq krijg je als je gestudeerd hebt :D:D:D
     
    van die mongolen bij paintbal die mensen vanaf 1 meter neerschieten en doorschieten wanneer er stopt wordt gezegd.
    heb vandaag bijna 2x iemand in elkaar gemept, tyfus honden
     
    van die mongolen bij paintbal die mensen vanaf 1 meter neerschieten en doorschieten wanneer er stopt wordt gezegd.
    heb vandaag bijna 2x iemand in elkaar gemept, tyfus honden

    waarom? je hebt toch een zelf ook een geweer?:eyes:
     
    trots op mijn oudste dochter heeft met 21 jaar nu haar eerste huis/appartement gekocht heeft een goede
    baan verdient meer als ik dafuq krijg je als je gestudeerd hebt :D:D:D
    Is ze expert in de ontwikkeling van nieuwe medicijnen?
     
    van die mongolen bij paintbal die mensen vanaf 1 meter neerschieten en doorschieten wanneer er stopt wordt gezegd.
    heb vandaag bijna 2x iemand in elkaar gemept, tyfus honden

    Badass_Hybrid.jpg
     
    waarom? je hebt toch een zelf ook een geweer?:eyes:
    omdat je niet mensen van 1 meter moet schieten, waren echt teringlijers.

    tijdens grote pauze sprak ik een van hun aan die een van ons van 1 meter schoot

    ik: heey homo
    heey homo
    jij ja blonde
    Hij: wat? ik?
    ik: ja jij
    komt goed jongen
    komt goed
    hij: wat komt goed?
    ik: niks ik weet je gezicht
    het komt allemaal wel goed

    Even later moesten we verder, hebben zij ervoor gekozen om alleen tegen elkaar te gaan :roflol:
     
    van die mongolen bij paintbal die mensen vanaf 1 meter neerschieten en doorschieten wanneer er stopt wordt gezegd.
    heb vandaag bijna 2x iemand in elkaar gemept, tyfus honden

    tren rage?
     
    omdat je niet mensen van 1 meter moet schieten, waren echt teringlijers.

    tijdens grote pauze sprak ik een van hun aan die een van ons van 1 meter schoot

    ik: heey homo
    heey homo
    jij ja blonde
    Hij: wat? ik?
    ik: ja jij
    komt goed jongen
    komt goed
    hij: wat komt goed?
    ik: niks ik weet je gezicht
    het komt allemaal wel goed

    Even later moesten we verder, hebben zij ervoor gekozen om alleen tegen elkaar te gaan :roflol:
    je bent toch een vent? ofwel schiet je terug ofwel hou je je mond, anders ga je maar met waterpistolen spelen in de tuin van je oma:rolleyes:
     
    je bent toch een vent? ofwel schiet je terug ofwel hou je je mond, anders ga je maar met waterpistolen spelen in de tuin van je oma:rolleyes:

    Nja op 1m is echt niet chill hoor


    Ben vorige keer 2x in mijn nek geraakt, 1x op mijn duim en 1x in mijn knieholte van 1-2m afstand :fuu:


    Die duim deed echt pijn :') Bijna dat geweer op de grond laten vallen
     
    maar balletje schieten is toch geen ektuh oorlog?
    ligt eraan tegen wie je speelt:roflol:
    Nja op 1m is echt niet chill hoor


    Ben vorige keer 2x in mijn nek geraakt, 1x op mijn duim en 1x in mijn knieholte van 1-2m afstand :fuu:
    daarom schiet je gewoon terug als iemand de regels breekt, achteraf gaan lopen huilen slaat nergens op:o
     
    ochjee deed het pijn vanaf een meter boehoe, waar maak je je druk om man beetje stoer mensen lopen te intimideren.

    vind t wel grappig, iemand die je gaat bedreigen omdat hij moet huilen van een spelletje paintbal kan je toch onmogelijk serieus nemen, ook al is hij buff:roflol:
     
    vind t wel grappig, iemand die je gaat bedreigen omdat hij moet huilen van een spelletje paintbal kan je toch onmogelijk serieus nemen, ook al is hij buff:roflol:

    :roflol:
     
    Back
    Naar boven