XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ben alleen al minstens een uur bezig met squatten. Als ik in 2,5 uur klaar ben met sq/bp/dl en nog een enkele assistance oefening is t echt snel...

Als ik squats/dl moet doen duurt het nog wat langer idd, minstens 2-3 min rust nodig tussen sets om wat te herstellen. Word anders echt niks.

@pun doe je trouwens brosplit? Kan me wel voorstellen dat je dan sneller klaar bent, veel korte/snelle isolatie oefeningen i guess

haha bekende shit hier:D

dochter

trots op mijn oudste dochter heeft met 21 jaar nu haar eerste huis/appartement gekocht heeft een goede
baan verdient meer als ik dafuq krijg je als je gestudeerd hebt :D:D:D

van die mong*len bij paintbal die mensen vanaf 1 meter neerschieten en doorschieten wanneer er stopt wordt gezegd.
heb vandaag bijna 2x iemand in elkaar gemept, t*fus honden

van die mong*len bij paintbal die mensen vanaf 1 meter neerschieten en doorschieten wanneer er stopt wordt gezegd.

waarom? je hebt toch een zelf ook een geweer?:eyes:

Badass_Hybrid.jpg

waarom? je hebt toch een zelf ook een geweer?:eyes:
omdat je niet mensen van 1 meter moet schieten, waren echt ter***lijers.

tijdens grote pauze sprak ik een van hun aan die een van ons van 1 meter schoot

ik: heey homo
heey homo
jij ja blonde
Hij: wat? ik?
ik: ja jij
komt goed jongen
komt goed
hij: wat komt goed?
ik: niks ik weet je gezicht
het komt allemaal wel goed

Even later moesten we verder, hebben zij ervoor gekozen om alleen tegen elkaar te gaan :roflol:

omdat je niet mensen van 1 meter moet schieten, waren echt ter***lijers.

tijdens grote pauze sprak ik een van hun aan die een van ons van 1 meter schoot

ik: heey homo
heey homo
jij ja blonde
Hij: wat? ik?
ik: ja jij
komt goed jongen
komt goed
hij: wat komt goed?
ik: niks ik weet je gezicht
het komt allemaal wel goed

Even later moesten we verder, hebben zij ervoor gekozen om alleen tegen elkaar te gaan :roflol:
je bent toch een vent? ofwel schiet je terug ofwel hou je je mond, anders ga je maar met waterpistolen spelen in de tuin van je oma:rolleyes:

je bent toch een vent? ofwel schiet je terug ofwel hou je je mond, anders ga je maar met waterpistolen spelen in de tuin van je oma:rolleyes:

Nja op 1m is echt niet chill hoor

Ben vorige keer 2x in mijn nek geraakt, 1x op mijn duim en 1x in mijn knieholte van 1-2m afstand :fuu:

Die duim deed echt pijn :') Bijna dat geweer op de grond laten vallen

ochjee deed het pijn vanaf een meter boehoe, waar maak je je druk om man beetje stoer mensen lopen te intimideren.

vind t wel grappig, iemand die je gaat bedreigen omdat hij moet huilen van een spelletje paintbal kan je toch onmogelijk serieus nemen, ook al is hij buff:roflol:

Terug
Naar boven