MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • vind t wel grappig, iemand die je gaat bedreigen omdat hij moet huilen van een spelletje paintbal kan je toch onmogelijk serieus nemen, ook al is hij buff:roflol:
    zoals ik zei angelus, stereotypes hè. lekker stoer lopen dreigen tegen hollandse jongetjes bij het paintballen, dan ben je de shit. Het is maar waar je op kickt achterin de 20:rolleyes:
     
    Vandaag aan t paintballen geweest, was wel leuk alleen jammer van die k*tturk die een beetje tegen me liep te gillen op een gegeven moment. Ben daarna maar met mn matties alleen verder gegaan, was een beetje bang voor m. Ws roid rage ofzo
     
    Vandaag aan t paintballen geweest, was wel leuk alleen jammer van die k*tturk die een beetje tegen me liep te gillen op een gegeven moment. Ben daarna maar met mn matties alleen verder gegaan, was een beetje bang voor m. Ws roid rage ofzo

    jij hebt helemaal geen haar:roflol:
     
    ik heb niemand bedreigd
    ik heb enkel mensen uitgescholden omdat ik daar kom voor mijn plezier
    dat mensen het verzieken voor anderen door niet weg te gaan wanneer ze zijn geschoten of mensen vanaf 1 meter schieten terwijl er duidelijk is aangegeven dat je minimaal 5 meter afstand moet bewaren

    en volgens mij huil ik niet achteraf, ik heb de mensen die zo'n lomp hebben gespeeld op hun gedrag aangesproken.
    dat zij daardoor intimiteerd raken is niet mijn probleem

    ---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

    maar jullie nederlanders hebben daar wel vaker last van, intimiteerd raken en shit
    komt ws omdat jullie stelletje pussys zijn

    is niet erg
     
    ik heb niemand bedreigd
    ik heb enkel mensen uitgescholden omdat ik daar kom voor mijn plezier
    dat mensen het verzieken voor anderen door niet weg te gaan wanneer ze zijn geschoten of mensen vanaf 1 meter schieten terwijl er duidelijk is aangegeven dat je minimaal 5 meter afstand moet bewaren

    en volgens mij huil ik niet achteraf, ik heb de mensen die zo'n lomp hebben gespeeld op hun gedrag aangesproken.
    dat zij daardoor intimiteerd raken is niet mijn probleem

    ik: heey homo
    heey homo
    jij ja blonde
    Hij: wat? ik?
    ik: ja jij
    komt goed jongen
    komt goed
    hij: wat komt goed?
    ik: niks ik weet je gezicht
    het komt allemaal wel goed

    jij vindt dit een normale manier om iemand op zijn gedrag aan te spreken?
     
    ja voor mij is dat normaal omdat ik een turk ben die zich verbaal niet goed kan uitten waardoor ik geweld moet gebruiken
     
    het komt allemaal wel goed
     
    • Like
    Waarderingen: iWJ
    ik heb niemand bedreigd
    ik heb enkel mensen uitgescholden omdat ik daar kom voor mijn plezier
    dat mensen het verzieken voor anderen door niet weg te gaan wanneer ze zijn geschoten of mensen vanaf 1 meter schieten terwijl er duidelijk is aangegeven dat je minimaal 5 meter afstand moet bewaren

    en volgens mij huil ik niet achteraf, ik heb de mensen die zo'n lomp hebben gespeeld op hun gedrag aangesproken.
    dat zij daardoor intimiteerd raken is niet mijn probleem

    ---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

    maar jullie nederlanders hebben daar wel vaker last van, intimiteerd raken en shit
    komt ws omdat jullie stelletje pussys zijn

    is niet erg

    reported voor discriminerende opmerking over nederlanders
     
    ik heb niemand bedreigd
    ik heb enkel mensen uitgescholden omdat ik daar kom voor mijn plezier
    dat mensen het verzieken voor anderen door niet weg te gaan wanneer ze zijn geschoten of mensen vanaf 1 meter schieten terwijl er duidelijk is aangegeven dat je minimaal 5 meter afstand moet bewaren

    en volgens mij huil ik niet achteraf, ik heb de mensen die zo'n lomp hebben gespeeld op hun gedrag aangesproken.
    dat zij daardoor intimiteerd raken is niet mijn probleem

    ---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

    maar jullie nederlanders hebben daar wel vaker last van, intimiteerd raken en shit
    komt ws omdat jullie stelletje pussys zijn

    is niet erg

    Dan dien je toch een klacht in.

    :trollface:


     
    Stiekem ga je kapot van binnen en zit je te huilen

    Dreigen met stompen geven en vervolgens naar je pc rennen om dit op een bodybuilding forum te posten.
     
    Zou schieten/10
     
    Zojuist weer de body en fit shop doos gespot !

    xnu2qc.jpg
     
    Back
    Naar boven