XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Die gast is niet helemaal 100, hij werd ook boos omdat ik niet op zijn vraag reaggeerde :roflol:
Errrr NEE dat maak JIJ er nou weer van, :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
je zou moeten stoppen met dingen in mijn mond te leggen , ik ben mat niet TRUT!!!!

maar even serieus dit flik jij nou elke keer weer :o

jimmies_did_i_just_hear_some_rustling_jimmy-russell_tumblr.jpg

Die gast is niet helemaal 100, hij werd ook boos omdat ik niet op zijn vraag reaggeerde :roflol:

Ja dat had ik al wel in de gaten, maar mijn vraag is meer, wat zou die mankeren ? Of er eventueel medicijnen voor zijn ofzo. Ik vind Ray een aardige kerel, maar hij reageert soms wat boos op iedereen.

" Misschien komt het nog? de dag is nog niet voorbij! :)"

Hey je heb gewoon gelijk :D ik dacht het wordt niks meer (aangezien de schade al was geleden),

maar ik vo9el me best wel weer ook inderdaad :)
Thanks...

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

" Ja dat had ik al wel in de gaten, maar mijn vraag is meer, wat zou die mankeren ? Of er eventueel medicijnen voor zijn ofzo. Ik vind Ray een aardige kerel, maar hij reageert soms wat boos op iedereen."

Beter pas je op nu,
ik kan ook gaan overschakelen naar een nog vervelender Reetje...

aangezien jij lang niet door heb hoe vaak jij wel niet gerapporteerd kan worden..U witte text hier ;-)

Hey je heb gewoon gelijk :D ik dacht het wordt niks meer (aangezien de schade al was geleden),

Thanks...

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Beter pas je op nu,

aangezien jij lang niet door heb hoe vaak jij wel niet gerapporteerd kan worden..U witte text hier ;-)

Haha Ray je had me toch op negeer staan ? BETRAPT !!!

En als jij je tijd daaraan wil besteden, doe je ding :roflol:
Lekker Posts terugbladeren op je zaterdagavond, heerlijk.

Haha Ray je had me toch op negeer staan ? BETRAPT !!!

En als jij je tijd daaraan wil besteden, doe je ding :roflol:
Lekker Posts terugbladeren op je zaterdagavond, heerlijk.
Natuurlijk niet wat is daar nou :LEUK aan :D
zo houden we mekaar bezig en hoe :spaz:

Ik ga trouwens maar aan me medicijn ook alweer 2weken geleden...

" Misschien komt het nog? de dag is nog niet voorbij! :)"

Thanks...

" Ja dat had ik al wel in de gaten, maar mijn vraag is meer, wat zou die mankeren ? Of er eventueel medicijnen voor zijn ofzo. Ik vind Ray een aardige kerel, maar hij reageert soms wat boos op iedereen."

Beter pas je op nu,

Beter ga je pilletjes nemen want je spoort echt niet :roflol:

Goed plan, nee maar even serieus he..
Waarom ben je eigenlijk zo kwaad op me ?
Dat ben ik helemaal niet ;)
jij trapt er alleen soms weer in :D

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Beter ga je pilletjes nemen want je spoort echt niet :roflol:
Goede comeback van niks...
Loser...

hier ga ik niet eens me tijd meer aan verdoen...
het elke keer over laten komen dat ik gek ben , Nou ja..........

---------- Toegevoegd om 20:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

Loser...

Haha goeie grap man...

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:05 ----------

Had je mij niet op je negeerlijst xD

Loser...

Haha oké Ray, oké...
Ik begin me echt steeds meer zorgen te maken om jou :o

Ray is zo slecht in trollen dat hij zo goed is in trollen dat hij zo slecht is in trollen dat hij zo goed is in trollen dat hij zo slecht is in trollen.

Terug
Naar boven