MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Net met black tips gezwommen. **** yeah.

Had geluk, een lederen schrijfmap gehaald bij de V&D. Kost normaal 40,- en zat nu een sticker op dat ie 29,- was, maar hoefde maar 20.30,- af te rekenen :) (geen idee waarom is een foutje geweest denk ik)

Voor het eerst weer eens een klein uurtje kunnen wandelen zonder al te veel pijn in mijn nek/rug/schouders. :)
heerlijk dat windje en die zon.

Niks...
maar dan ook echt helemaal niks...

• Like
Waarderingen: mat
Marina :(:o

nmbs.jpg.h380.jpg

Droooog

• Like
Waarderingen: mat
Foobar op shuffle leidde mij naar delen van mijn library voorheen onbekend. Chille nummers gevonden ehehe das it mane

Em87 gebanned ehehehehehehehe
tongue0011.gif

ik had u'm nog gewaarschuwd lol./..

Heerlijke borst-triceps training gehad vandaag. Laatste tijd veel k*ttrainingen dus een goede training maakt mijn dag zeker goed :)

Zekers want het is niet de eerste :D
tongue1.gif

ik zit er aan te denken om Crisje321 maar is op[ de pijnbank te gooien....

Ik ga jullie een klap slaan.
ik ga jullie telefoon opbellen.

Ben jij nu serieus butthurt omdat ik je geen karma gaf ?

Kan iemand mij even uitleggen wat ik verkeerd gedaan heb want sinds dit moment is Ray erg kwaad op me, alle sporen wijzen er naar dat het komt omdat ik hem geen karma gaf toen die zei " succes met je logdoelen chris :)"

9uqlgy.jpg

Man fl**ker toch op met je mong*len posts..
dan toch maar weer op negeer....

Ben jij nu serieus butthurt omdat ik je geen karma gaf ?

Kan iemand mij even uitleggen wat ik verkeerd gedaan heb want sinds dit moment is Ray erg kwaad op me, alle sporen wijzen er naar dat het komt omdat ik hem geen karma gaf toen die zei " succes met je logdoelen chris :)"

9uqlgy.jpg

Die gast is niet helemaal 100, hij werd ook boos omdat ik niet op zijn vraag reaggeerde :roflol:

Terug
Naar boven