XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Derde karma blokje vandaag gekregen van Mat !!
Dankjewel ! Dit maakte mijn dag ook goed, dit onderstaande

20rus86.jpg

Dude, Kim gaat nu dus serieus anavar gebruiken door jou.. Je weet niet eens hoeveel invloed je op dat kind hebt.. Valt me echt zwaar en zwaar van je tegen.
Ze is ****ing 16. Waar ben je in GODSNAAM mee bezig. en wie denk je wel niet dat je bent om haar zoiets aan te raden..
Ze moet het ook nog verzwijgen voor dr ouders. Je zet dr dus eigenlijk ook nog tegen dr familie op ook nog. Weet je wel waar je mee bezig bent........
Valt me echt zwaar en zwaar van je tegen en vind het echt het domste wat je kan doen.
Ze is zo beinvloedbaar, en jij speelt hier echt vies op in.. 100% anti en nu opeens anavar willen gebruiken. yeah right..
relletje nummer oneindig mbt kim

Ze is wel een hele leuke intensieve instagrammer! Ben benieuwd of ze daar dan ook #happy, #healthy en #shiny gaat doen over dat ze gebruikt. #fitdutchies

No offence, maar dit klinkt echt als een erg labiele meisje na alles wat nu al (2-3 maanden?) over haar publiekelijk is gemaakt.. Beetje cru gezien haar achtergrond, maar ze wilt zich gedragen als een volwassene, dan krijg je dit soort dingen. Dat kind moet echt tegen haarzelf in bescherming worden genomen, nogmaals no offence. Anavar aanraden aan een 17 jarig meisje gaat wel erg ver, al kan ik me voorstellen dat ze eerst zelf een balletje heeft opgeworpen :roflol: Run away Pleister nu het nog kan.

Zullen haar ouders blij mee zijn :roflol: In b4 Kim rent weg van huis en trekt in bij Pleister.. :roflol:

Ik denk dat Kim een of andere aandoening heeft... Dit kun je toch niet menen :o
Hoe moeten die ouders zichzelf wel niet voelen :o

Terug
Naar boven