AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Het zou je zusje maar zijn.. of voor sommige, je dochter/kleindochter
     
    Kim on anavar. Weer een portie schuddebuiken van het lachen vandaag. Of was het hoofd schuddend m'n bed ingaan.
     
    Jullie kennen dat meisje ook ?
     
    m1ayr15ws1ur.jpg
     
    Californication is eindelijk weer begonnen :D
     
    Woensdag een cursus op school, ik vraag aan me leraar waar de cursus over gaat. zijn antwoord was: "Weet ik veel, er is in ieder geval budget voor pizza." :roflol:
     
    Wel echt verbazingwekkend hoe pleister dat 17 jarige meisje aan het vernken is :o
     
    Pleisters log gesloten met deze reactie van EricR

    Voorlopig maar even een slot er op. Laatste 100 postst waren alleen maar logvervuiling en alhoewel we AAS-gebruik afkeuren voor personen onder de 21 jaar zijn er weinig mogelijkheden om er daadwerkelijk wat aan te doen.

    Een log is er in ieder geval niet voor bedoeld om zoiets aan de kaak te stellen en gelet op de reacties denk ik ook niet dat door die reacties men op andere gedachten gezet gaat worden.

    tumblr_m2qjbjeUl11qe2c25.gif
     
    Ze is wel een hele leuke intensieve instagrammer! Ben benieuwd of ze daar dan ook #happy, #healthy en #shiny gaat doen over dat ze gebruikt. #fitdutchies

    Grappig hoe ze in groep 6 engels een verhaaltje typt en dat er dan alleen in het nederlands op gereageerd wordt.

    No offence, maar dit klinkt echt als een erg labiele meisje na alles wat nu al (2-3 maanden?) over haar publiekelijk is gemaakt.. Beetje cru gezien haar achtergrond, maar ze wilt zich gedragen als een volwassene, dan krijg je dit soort dingen. Dat kind moet echt tegen haarzelf in bescherming worden genomen, nogmaals no offence. Anavar aanraden aan een 17 jarig meisje gaat wel erg ver, al kan ik me voorstellen dat ze eerst zelf een balletje heeft opgeworpen :roflol: Run away Pleister nu het nog kan.

    Ik heb alle verwijderde posts in pleister zijn logje niet gelezen maar misschien is het zijn idee? Het is nou niet zo dat hij zo handig traint en eet (als je iig zijn foto's ziet en de hoeveelheid zooi dat hij in zijn lichaam spuit).

    Ik denk dat Kim een of andere aandoening heeft... Dit kun je toch niet menen :o
    Hoe moeten die ouders zichzelf wel niet voelen :o

    Die zijn vast trots dat ze nog niet achter het raam staat.
     
    Back
    Naar boven