MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Het lijkt me niet dat iemand lukraak zo'n topic aanmaakt. Maar bewijzen werden idd ook gevraagd aan ts maar nu is het hele topic weg..

Hij had het gehoord van zijn maat die een eigen supplementenshop runt ja. Zo'n topic moet je gewoon uberhaupt al niet maken als je geen bewijzen wilt/kunt tonen imo, ongefundeerd een nutteloze mening uiten doen we hier met z'n allen al genoeg :P

Daarbij is iedereen volgens mij wel tevreden die bij B&F koopt ( over hun producten dan ), dus waarom zou dat veranderen aan de hand van een schreeuwerig topic zonder bewijs.

Hij had het gehoord van zijn maat die een eigen supplementenshop runt ja. Zo'n topic moet je gewoon uberhaupt al niet maken als je geen bewijzen wilt/kunt tonen imo, ongefundeerd een nutteloze mening uiten doen we hier met z'n allen al genoeg :P

Daarbij is iedereen volgens mij wel tevreden die bij B&F koopt ( over hun producten dan ), dus waarom zou dat veranderen aan de hand van een schreeuwerig topic zonder bewijs.

M'n 1ste bezoek aan een lokale shop kreeg ik ook te horen dat whey van webshops onzuiver is en hun eiwitten haalt uit erwten etc... ze proberen allemaal hun eigen producten te verkopen. Tis maar wat je zelf kiest.

:roflol: Ja want nederlanders staan er om bekend kritisch naar hun eten te kijken

Het enige verschil tussen xxl en b&f is volgens mij dat body en fit geen graphic designer heeft en xxl nutrition een hele slechte.

En dat kun je onderbouwen met tests waaruit dat blijkt? :shrug:

b&f whey smaakt sowieso achterlijk zoet, kan me niet voorstellen dat t erg gezond is.

inb4 iedereen die geen gains maakt schuift het af op hun whey

En dat kun je onderbouwen met tests waaruit dat blijkt? :shrug:

b&f whey smaakt sowieso achterlijk zoet, kan me niet voorstellen dat t erg gezond is.

En dat kun je onderbouwen met tests waaruit dat blijkt?

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Ik discrimineer niet :shrug:

Zeggen dat een n*ger zwart is is toch ook niet discrimineren? :roflol:

Klopt, wel een teken van kleurenblindheid.

inb4 iedereen die geen gains maakt schuift het af op hun whey

oowey nee..
de meeste eten toch te weinig om te kunnen profiteren van wey
tongue0011.gif

Ik wist niet dat hij het via via had gehoord. Maar je ziet het overal idd, eigen handeltje beschermen.

Nee geen pro graphic design helaas. Ben halverwege de kunstacademie gestopt. Het ziet er gewoon lelijk uit allemaal.

OOo jammer,
ik probeer het ook zo af en toe is maar geduld is meh bij mij :(

wat doe je nu dan heel iets anders ?
sorry voor al me vragen zo vroeg in de week...

OOo jammer,
ik probeer het ook zo af en toe is maar geduld is meh bij mij :(

wat doe je nu dan heel iets anders ?
sorry voor al me vragen zo vroeg in de week...

Ik studeer nu human resource management. Echt iets heel anders! Was het zat om te worden afgerekend op mijn creativiteit.. Nu probeer ik mijn ei maar kwijt te kunnen bij de opmaak van verslagen en presentaties :p Jeeejj powerpoint!! :cool:

Mensen die n*gers n*gers noemen , dat kan toch niet ?!

Terug
Naar boven