AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (30 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mooie pr op halve herhalingen dbpress!

    Rechtopstaand roeien, shrugs met ronddraaiende schoudertjes. Prachtig allemaal.
    maar het was wel ****ing grappig:hahaha::hahaha::hahaha:
     
    Mooie pr op halve herhalingen dbpress!

    Rechtopstaand roeien, shrugs met ronddraaiende schoudertjes. Prachtig allemaal.

    het is dat mijn naam vermeld wordt in het filmpje, dat maakt het 110% prachtig
     
    ik vind die filmpjes gewoon vet

    trainingen zijn niet echt de shit natuurlijk
     
    Wat is er vet aan dan? Dat hij dapper probeert over te komen voor de camera?

    +1, als hij het nu commentaar gaf met een ironische ondertoon en het grappig was zou ik het nog kunnen begrijpen, maar hij beschrijft doodserieus wat hij aan het doen is alsof hij denkt dat er iemand in de wereld is die het een **** boeit:roflol:
     
    +1, als hij het nu commentaar gaf met een ironische ondertoon en het grappig was zou ik het nog kunnen begrijpen, maar hij beschrijft doodserieus wat hij aan het doen is alsof hij denkt dat er iemand in de wereld is die het een **** boeit:roflol:

    Idd met een of ander houdinkje om zijn onzekerheid te verbloemen. ****ing irritant dat soort mensen, doe gewoon zoals je bent.
     
    Idd met een of ander houdinkje om zijn onzekerheid te verbloemen. ****ing irritant dat soort mensen, doe gewoon zoals je bent.


    ach kom aan, give the guy a break....
    tis nog een jong ding, hij doet er niemand kwaad mee
    en te zien aan het aantal keer dat 't bekeken is, is t stiekem toch wel amusant
     
    Idd met een of ander houdinkje om zijn onzekerheid te verbloemen. ****ing irritant dat soort mensen, doe gewoon zoals je bent.

    dit is wel redelijk zoals hij is :rolleyes:
     
    Idd met een of ander houdinkje om zijn onzekerheid te verbloemen. ****ing irritant dat soort mensen, doe gewoon zoals je bent.

    Hij is tenminste niet dik.
     
    Hij is tenminste niet dik.

    Volgens de reacties in het post je laatste foto topic ben ik dat ook niet.
    Wel netjes dat je na een paar jaar fitnessen de hoogste squat hebt van dit forum. Volgens mij squat je zelfs meer dan Jarno Hams. Waarom doe je niet voor de gein een x mee met sterkste man van NL, is toch leuk voor thuis zo'n trofeetje?
     
    Back
    Naar boven