MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Hee ree pak je medicijnen weer ff

Jongens lijkt het viva forum wel..

20x170? Holy **** das wel een boel. Vanavond kreeg ik de 180kg niet 1x van de grond. Toegegeven, wel 2x160 en ik ben gisteren door mn rechterpootje heen gegaan (balletles, je kent t wel), maar toch....20x170 is veel. Knap als je t kan, srs.

20 x 160 x de bal hoog gehouden vandaag op voetbaltraining. Was wel pittig omdat ik slecht gegeten had maar toch gelukt. Op naar de 20x 180 x

Dat is wel heel toevallig want ik heb 20 x 160 x de bal hoog gehouden vandaag op voetbaltraining. Was wel pittig omdat ik slecht gegeten had maar toch gelukt. Op naar de 20x 180 x

:D

Ik hoef zeker niet om een video te vragen ?

Nee camera is helaas stuk gegaan gister, wordt momenteel gerepareerd..

---------- Toegevoegd om 22:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Dat is wel heel toevallig want ik heb 20 x 160 x de bal hoog gehouden vandaag op voetbaltraining. Was wel pittig omdat ik slecht gegeten had maar toch gelukt. Op naar de 20x 180 x

Woow telepathie freaky freaky

Vandaag 3x1 naald in m'n supraspinatus gekregen zoals verwacht, goal dus behaald.

Volgende week voor 4x1.

Tot wanneer kan je je inschrijven voor flexcup (niet voor mezelf) ?

ik heb net een quest reep in de oven gedaan en het was heerlijk. En vandaag een pr met deadliften

Terug
Naar boven