- Waardering
- 1.164
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bal hoog houden. Als in de bal in de lucht houden zonder dat hij de grond raakt en elke keer als hij je voet raakt, of hoofd, of bovenbeen of whatever telt voor 1 keer.

(mits genoeg pauze ertussen, want lijkt me wel vermoeiend
)Tot wanneer kan je je inschrijven voor flexcup (niet voor mezelf) ?
Ga je meedoen?
Net 20x180 geprobeerd voor hoody.
Had 25 reps gedaan, beltless en met 3 sec pause onderin. Alleen net bij de laatste rep viel mijn camera kapot op de grond.

Ja met zo'n smiley kan ik niks.

Dacht dat het hier wat vlugger ging, maargoed.De flexcup? Waarom is dat niet iets voor jou?
Ik zeg toch dat het niet voor mij is
Rilakkuma, goed ideeDacht dat het hier wat vlugger ging, maargoed.
Diegene wilt waarschijnlijk ook de flex wedstrijdvoorbereiding gaan doen, dus sowieso mailen.
Dankje.
)Welke vraag?Ik bedoel dat ik niet voor mezelf die vraag stel, ikzelf wil ooit wel meedoen, maar dit jaar vind ikzelf nog te vroeg. Wellicht volgend jaar (of een van de jaren daarna)
Ohh ja voor de flexchallenge zou ik me wel snel inschrijven.. Dat heb ik ook al 2 maanden geleden gedaan.
ik snap niet waarom je met zon enorme massawedstrijd zou mee willen doen, zit je een half jaar lang af te zien om droog te komen. mag je 3 rondjes lopen in je stringetje inclusief een posing routine van nog geen halve minuut en ben je klaar, terwijl je 100en euro's uitgeeft aan standaard wedstrijdvoorbereiding alleen al (denk aan inschrijfgeld, tanning, trunks etc.)

Deze bedoel je he: [Link niet meer beschikbaar] ?
Ik zal hem zeggen dat hij snel moet zijn haha.

Oh nee ik bedoelde dit:
[Link niet meer beschikbaar]
Dat start dan na de flexcup in december 2014 en dan bereid je je voor op de flexcup van 2015. Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben dan![]()