XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

dacht dat ik in een coma / winterslaap ging , tot ik mijn vitamine D capsule pakte , weer lekker fris

nieuw pr met benchen: 127,5 kg

Die jongen tijdens het trainen en daarna diezelfde jongen in de sauna!

Uit mijn werk kwam ik een oud klasgenootje van de basischool tegen die
Me ermee complimenteerde dat ik zo breed was geworden.
Altijd leuk om te horen natuurlijk!
Daar het best een knap meisje is gelijk maar even haar nummer geregeld.
!

Uit mijn werk kwam ik een oud klasgenootje van de basischool tegen die
Me ermee complimenteerde dat ik zo breed was geworden.
Altijd leuk om te horen natuurlijk!
Daar het best een knap meisje is gelijk maar even haar nummer geregeld.
!

netjes, dacht trouwens eerst dat je het over een jongetje had:roflol:

shit man wat ben jij kansloos en dan zeg je dat ik dat ben van zyzz, poeze .. tis een vent en jullie trappen er allemaal in, hij zou pics posten van tattoos enzo ook van hemzelf, nog niet gedaan, cool story bro

Luister eens flapdr*l, als er hier op dit forum één kansloos figuur rondhangt ben jij dat wel, ik ben ervan overtuigd dat een meerderheid hier -die de moeite neemt die inhoudsloze posts van jou uberhaupt te ontcijferen- het roerend met mij eens zal zijn.
Verder wil ik je graag naar de PM functie verwijzen als je nog wat te neuzelen hebt, vooropgesteld dat je weet hoe dat werkt.

OT: Leuk verjaardagsfeestje gehad, geen alcohol gedronken en een telefoonnummer gescoord.:D

Het is legitimatie, dan weet je dat ook weer knul.

Ben je ongesteld marcel ?

kleine b*ch

Ik heb vandaag te klagen dat 2 goeie topics closed zijn om een waardeloze reden maar dit kan ik nergens anders posten:p

Ik heb vandaag te klagen dat 2 goeie topics closed zijn om een waardeloze reden maar dit kan ik nergens anders posten:p
dat is toevallig:

want wat mijn dag vandaag goedmaakte is dat ik me realiseerde dat er geen topic is waar mensen hun gal kunnen spouwen. Dat lijkt me toch een gat in de markt, en de ideale gelegenheid om een goed lopend topic te starten

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/grote-heeft-jou-dag-vandaag-verpest-topic-264761/#post5485424

:roflol:

Deze avond was een slachtoffer op tv die verkracht werd door nonnen, hij zei :
Ik sliep in de kamer langs de nonnen, als we naar hun slaapkamer moesten komen moest we hun borsten en benen betasten voor 1 non moesten we tussen haar benen gaan liggen.

:roflol:

Terug
Naar boven