MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

U Mirin? op me borst. zelfde plaats als zyzz veni vidi vici heeft en ook zelfde lettertype. (srs) niet haten.

Te afgezaagd voor woorden brah.

Daar ga je echt later ZO veel spijt van krijgen :roflol: maar zet hem maar en post je pic, kan ik lachen :P

Kunnen jullie nu gewoon stfu en posten wat je dag goed maakt vandaag?
Verder heb ik vandaag niet veel wat mn dag goed maakt, misschien dat perfecte bakje koffie van net dan.

ík kwam, ik zag, ik overwon.

Mooie betekenis toch ?

ík kwam, ik zag, ik overwon.

Mooie betekenis toch ?

Ik doe geen veni vidi vici hoor. Ik doe "U Mirin?"

Spreek ook niet over jou.
Nieuw kapsel? Clean gemillimeterd hoop ik? :D Net zo bad-ass als ik.

Nope, milimeter is te kort en dat heb ik al eens gehad.

arrow-blue-outline-left.jpg

Laatst bewerkt:
leuke dag op werk ^-^
Eerst eten, dan uploaden.

Super training gehad net. Daarna lekker gegeten. :D

http://www.trouw.nl/krantenarchief/...rde_zijn_fouten_en_leerde_een_levensles..html

hoe is het met je geestelijke gestelheid btw ? en zit die stem voortdurend in je hoofd te praten als schizofreen zijnde?

grt

Geestelijk is alles veel beter al :) dank je.
Nog geen echte stem. Nog welke een psychose gehad deze week... en het klote is dan dat je het achteraf nog herrinerd in dit geval en je zo stom voelt...

even met jullie delen, want ergens is het wel lachen.

Ik stond dus in de keuken, had paprika's klaarliggen om te versnijden. Ik ga naar de kast waar de messen in liggen, ik leg mn hand op de top om de schuif open te trekken... en ineens wist ik niet meer waar ik was, en wie ik was, en wat ik ging doen... het rare was dat het maar enkele seconden duurde, want toen ik terug naar de paprika's ging, kwam het ineens terug! dus ik terug naar die schuif... weer weg... terug naar de paprika's.. nee wist het niet meer... terug naar de schuif voor een of andere reden... kijk terug naar de paprika's, ja ik wist het weer.. en ik neem het mes...

Ik wandel terug naar de paprika's, en halverwege voel ik me schudden. ik laat mn mes vallen, en wil het terug oprapen.... en weer was ik weg :( ik kan me niet meer bewegen, en het leek of de aarde helemaal onder me kantelde, ik dacht dat ik tegen de muur naar beneden ging vallen, maar ik bleef staan...

na enkele minuten kwam alles terug normaal... en toen de paprika's gesneden....

Mooie vrouwen bij Lingo, en Luciel ziet er ook nog steeds heel goed uit!

Terug
Naar boven