- Waardering
- 325
- Lengte
- 1m93
Veni Vidi Vici dan? of een fugly bloembos op je buik?
U Mirin? op me borst. zelfde plaats als zyzz veni vidi vici heeft en ook zelfde lettertype. (srs) niet haten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veni Vidi Vici dan? of een fugly bloembos op je buik?
U Mirin? op me borst. zelfde plaats als zyzz veni vidi vici heeft en ook zelfde lettertype. (srs) niet haten.
maar zet hem maar en post je pic, kan ik lachen 
Te afgezaagd voor woorden brah.
Daar ga je echt later ZO veel spijt van krijgenmaar zet hem maar en post je pic, kan ik lachen
![]()
Neem je dat zyzz aanbidden niet een stapje te ver?U Mirin? op me borst. zelfde plaats als zyzz veni vidi vici heeft en ook zelfde lettertype. (srs) niet haten.

Kunnen jullie nu gewoon stfu en posten wat je dag goed maakt vandaag?
Verder heb ik vandaag niet veel wat mn dag goed maakt, misschien dat perfecte bakje koffie van net dan.
Spreek ook niet over jou.Heb ik net toch gedaan.
Ontopic: Vrijdag nieuw kapsel.
Net zo bad-ass als ik.ík kwam, ik zag, ik overwon.
Mooie betekenis toch ?
Spreek ook niet over jou.
Nieuw kapsel? Clean gemillimeterd hoop ik?Net zo bad-ass als ik.
Ik doe geen veni vidi vici hoor. Ik doe "U Mirin?"
Nope, milimeter is te kort en dat heb ik al eens gehad.
![]()

Weer lekker gegaind...TSJOEP!
Weer lekker gegaind...TSJOEP!
en een rare kerel die me toch nog eens vroeg of ik echt geen AAS gebruik... is lachen toch?
http://www.trouw.nl/krantenarchief/...rde_zijn_fouten_en_leerde_een_levensles..html
hoe is het met je geestelijke gestelheid btw ? en zit die stem voortdurend in je hoofd te praten als schizofreen zijnde?
grt
dank je.
ik kan me niet meer bewegen, en het leek of de aarde helemaal onder me kantelde, ik dacht dat ik tegen de muur naar beneden ging vallen, maar ik bleef staan... Ja je zal haar alleen geen marathon zien lopen denk ik.Mooie vrouwen bij Lingo, en Luciel ziet er ook nog steeds heel goed uit!