MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Ach maakt niet uit, vragen staat vrij....nee zeggen dus ook;)
 
Cardio is toch best leuk soms


serieus
 
Eindelijk 130 boom :)

En hij ging zo makkelijk dat het me verbaasde, wel gelijk 2e geprobeerd maar geen focus
 
Jeeej:D na vandaag mag ik bootcamplessen geven!!!!!

2 jaar geleden hing ik nog op de bank als een vetverslindende, slecht etende onsportieveling....knop omgezet, Goed gaan eten, betere mindset, hard gaan trainen, kortom roer om , met vandaag als hoogtepunt!!!

:D:D:D mega blij en beetje trots.
En terecht dat je er trots op bent, goed bezig :) :)
 
Ja het is niet veel maar toch al iets voor die zwakke schouders. Moet toch naar 150++++

Jij bent gewoon hartstikke serieus bezig, 2 jaar geleden hing je nog op de bank als een vetverslindende, slecht etende onsportieveling....knop omgezet, Goed gaan eten, betere mindset, hard gaan trainen, kortom roer om , en vandaag je hoogtepunt!!!:D
 
nostalgie bij het opruimen van mn pmbox (2008-2010), dem dbb memories:heart: meiscreamtieten, snoezepoes, racismekaarten en grote drugsaankopen:roflol:
 
nostalgie bij het opruimen van mn pmbox (2008-2010), dem dbb memories:heart: meiscreamtieten, snoezepoes, racismekaarten en grote drugsaankopen:roflol:

dit was trouwens ook vet om terug te vinden:cool:
 
stuur:
IMO bankdrukken is overrated. Vroeger bestond bankdrukken nog geen eens en deden de oldtime strongman alleen maar hun overhead lifts al press exercises. De belly toss bestond al wel en was een worstel oefening dat trainde om je opponent van je lichaam te schuiven.
Ik zeg al;tijd maar je kunt maar een paar dingen doen op je rug liggend. Helemaal geen functionele oefening.

ik weet er wel eentje die wij samen kunnen doen;)

haha, die tekst in men sig over bankdrukken komt niet van mij :p

denk dat ze me direkt verwijderd en blokeerd dan :D ;)
 
nostalgie bij het opruimen van mn pmbox (2008-2010), dem dbb memories:heart: meiscreamtieten, snoezepoes, racismekaarten en grote drugsaankopen:roflol:
Zal inderdaad wel veel in gezeten hebben, voor iemand die 30.000 posts heeft met level 6 karma. En je zult natuurlijk ook veel aanzien genieten als een van dbb's meest demonische trollen.
 
Zal inderdaad wel veel in gezeten hebben, voor iemand die 30.000 posts heeft met level 6 karma. En je zult natuurlijk ook veel aanzien genieten als een van dbb's meest demonische trollen.

ik ben niet demonisch
 
angelus aware me on je nieuwe subtitel/locatie/sig

inb4 niks ik weet je gezicht
 
Back
Naar boven