XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (39 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • :roflol:

    Ik had het vorig jaar een keer andersom, dat ik met 130 km/u op de linkerbaan reed van de snelweg (2 banen + gesloten spitstrook), en dat er opeens op die tussenafstand een auto+caravan met 80 km/u opeens voor dook terwijl er verder niemand voor ons reed (overdag buiten de spits). Op de matrixborden boven de spitsstrook stond een schuine pijl naar links toe, maar die was bestemd voor de mensen die van de oprit kwamen, maar die debiel dacht dus blijkbaar dat hij van de rechterrijstrook naar links moest. Nog nooit zo hard in de ankers gegaan, en dat zonder ABS :rolleyes: Daar bleef hij overigens ook 10-15 sec rijden met 80 km/u, ik toeteren en seizen. Uiteindelijk (in mijn ogen voor de verkeersveiligheid) toch maar besloten er rechts voorbij te gaan (uiteraard fout, maar er kwam in de verte achter ons verkeer aan met 130 km/u), dus ff flink teruggeschakeld en toen ik er bijna rechts voorbij was ging hij opeens wel naar rechts waardoor ik ook nog eens half moest uitwijken naar de spitstrook.. Daarna nog ff een paar sec voor blijven rijden met 75 km/u en gebaren :fu:, maar hij deed net alsof zijn neus bloedde, waarschijnlijk had hij mij niet eens opgemerkt de hele tijd.. Helaas had ik toen nog geen dashcam, welke na dat incident er wel meteen in is gekomen. Levensgevaarlijk dat soort onzekere gasten die niet met aanhangers/caravans kunnen/durven rijden..

    :o ik had dat ook met een camper, vloog zonder richting aan te geven met 80 naar links, dus ik naar rechts uitwijken omdat ik toch op rechter baan moest gaan rijden want die ging over op afslag Zwolle zuid...

    'Stop politie'

    Smerig volk ook, kerel weigerde de camper een boete geven voor naar links gaan zonder richting, onnodig links rijden en nalaten van voorrang verlenen.
     
    :roflol: ik had dat ook met een camper, vloog zonder richting aan te geven met 80 naar links, dus ik naar rechts uitwijken omdat ik toch op rechter baan moest gaan rijden want die ging over op afslag Zwolle zuid...

    'Stop politie'

    Smerig volk ook, kerel weigerde de camper een boete geven voor naar links gaan zonder richting, onnodig links rijden en nalaten van voorrang verlenen.

    Nee nee, heb 't even voor je gefixed.
     
    Ik heb weekend en vakantie!
     
    hahahaha ****ing nais, die vieze badr verdient het ook!
     
    Wat is die badr toch ook een opperkneus zeg -.-
     
    Totaal onverwachte 5,5 voor anatomie.:cool::cool::cool::cool::cool:
     
    Wat is dat voor vak? Wijst de juffrouw dan een been aan en moet je dan weten dat het een been is?

    Was het maar zo simpel.
    Het lichaam is een bitch met al z'n latijnse spiertjes/pezen/ligamenten etc.
     
    Wat is dat voor vak? Wijst de juffrouw dan een been aan en moet je dan weten dat het een been is?
    Nee, dan wijst ze naar je bovenarm en zegt ze lachend 'humerus'. Hihiahahahoho.
     
    Back
    Naar boven