XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ik kreeg vandaag van 2 vriendinnen te horen dat ik echt niet breder moet worden. Vooral door m'n rug zie ik er TE gespierd uit. Een lichaam als dat van Scott Herman is volgens hen ook overdreven buff en lelijk. ???

    miley-cyrus-say-what.gif
     
    Ik kreeg vandaag van 2 vriendinnen te horen dat ik echt niet breder moet worden. Vooral door m'n rug zie ik er TE gespierd uit. Een lichaam als dat van Scott Herman is volgens hen ook overdreven buff en lelijk. ???

    miley-cyrus-say-what.gif

    pics van vriendinnen in karma? (of karma om het feit dat je een faggot bent die weigert pics te delen te compenseren?)
     
    Ik kreeg vandaag van 2 vriendinnen te horen dat ik echt niet breder moet worden. Vooral door m'n rug zie ik er TE gespierd uit. Een lichaam als dat van Scott Herman is volgens hen ook overdreven buff en lelijk. ???

    miley-cyrus-say-what.gif

    Wel belangrijk om te zeggen hoe oud die wijven zijn.
     
    :roflol: android is sowieso poep hoe snel een telefoon ook is

    Dit.
    Wordt er helemaal gestoord van :mad:
    Nu heb ik dan ook een traag toestel, Samsung Galaxy S I9000..maar ben iPhone 4 gewend, alleen die is kapot ofzo :(
    Halve dag kwijt geweest om te zoeken naar de optie om apps te verwijderen :rolleyes: .
     
    Mijn eerste training deze week... Finally!
    K*t feestdagen ja. Eerst pasen, toen woensdag kwam er wat tussen, gisteren jarig en morgen koningsdag. Ik haat het.
     
    Dit.
    Wordt er helemaal gestoord van :mad:
    Nu heb ik dan ook een traag toestel, Samsung Galaxy S I9000..maar ben iPhone 4 gewend, alleen die is kapot ofzo :(
    Halve dag kwijt geweest om te zoeken naar de optie om apps te verwijderen :rolleyes: .

    Ja ik heb die iPhone uit medelijden gegeven omdat die jongedame nog met een Samsung galaxy mini 1e generatie zit :roflol:
     
    K*t feestdagen ja. Eerst pasen, toen woensdag kwam er wat tussen, gisteren jarig en morgen koningsdag. Ik haat het.

    2e paasdag was ik jarig en trainde ik gewoon hoor :o Geen smoesjes.
    Nog gefeliciteerd ;).

    Ja ik heb die iPhone uit medelijden gegeven omdat die jongedame nog met een Samsung galaxy mini 1e generatie zit :roflol:

    Heuj, en ik dan???

    Je mag mijn kapotte iPhone 4 wel hebben
     
    Ik kreeg vandaag van 2 vriendinnen te horen dat ik echt niet breder moet worden. Vooral door m'n rug zie ik er TE gespierd uit. Een lichaam als dat van Scott Herman is volgens hen ook overdreven buff en lelijk. ???

    miley-cyrus-say-what.gif
    dafuq, scott herman lift niet eens :roflol:
     
    K*t feestdagen ja. Eerst pasen, toen woensdag kwam er wat tussen, gisteren jarig en morgen koningsdag. Ik haat het.

    Anders ik wel.. Maandag is mijn gym ook weer dicht.. aaarrrghh.

    Maar verder niets te klagen, vandaag voor het eerst 70kg gesquat :D:D
     
    Anders ik wel.. Maandag is mijn gym ook weer dicht.. aaarrrghh.

    Maar verder niets te klagen, vandaag voor het eerst 170kg gesquat :D:D

    Netjes:D
     
    Back
    Naar boven