Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nice die 70kg squat!!
Balen dat de gym zo vaak dicht is bij je.
Hier was het alleen eerste paasdag en morgen.

Zeker netjes, ik heb moeite met 70kg...

Anders ik wel.. Maandag is mijn gym ook weer dicht.. aaarrrghh.

Maar verder niets te klagen, vandaag voor het eerst 70kg gesquat :D:D
Ik stond dus net voor een gesloten deur van m'n sportschool. Potverdomme wat ben ik pissig nu.

Ik kreeg vandaag van 2 vriendinnen te horen dat ik echt niet breder moet worden. Vooral door m'n rug zie ik er TE gespierd uit. Een lichaam als dat van Scott Herman is volgens hen ook overdreven buff en lelijk. ???

miley-cyrus-say-what.gif

Je hebt die vriendschap toch direct stop gezet met hen, zulke negatieve schit heb je niet nodig in je leven bro :(

• Like
Waarderingen: LM
Alle 3 me toetsen gehaald. 5,5, 5,5, 6. hehe.

gjdm

6 mentaliteit van vrede.

Wat is dat nou weer voor een mentaliteit man. Dat moeten minimaal 8'en zijn fatty

doe eens normaal gino

DOE NORMAAL

GEK

Was zeker genieten.
Ik was er van uit gegaan dat ik met 1 gehaalde toets al blij mocht zijn.:D

ja geef ons nu maar allemaal karma gekke fitcrosser

Forever alone thuis, had nog een vriendin gevraagd of ze wat ging doen vannacht, no response k denn:cool:
Dbb all night it is..

**** it, ik ga weer bulken. Herstel is gewoon veel te traag op het moment en daarnaast heb ik nog redelijke krachtdoelen die ik dit jaar wil halen. In de bulk is het in principe iedere training een PR of VPR, zeker iets om naar uit te kijken.

**** it, ik ga weer bulken. Herstel is gewoon veel te traag op het moment en daarnaast heb ik nog redelijke krachtdoelen die ik dit jaar wil halen. In de bulk is het in principe iedere training een PR of VPR, zeker iets om naar uit te kijken.

20x220 deadlift?

WRWorCE.gif

Terug
Naar boven