joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GW heb ik al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vroeger zag je altijd van die grote bodybuilders met van die verkleurde shirts aan van handdoekenstof waarbij 1 schouder door het enorme hoofdgat viel en de navel zichtbaar was.
Mooie tijden waren dat![]()
In m'n laatste gym liep er nog zo'n oldschool 50-plusser met retro shirtjes en fluo parachutebroekenGW heb ik al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vroeger zag je altijd van die grote bodybuilders met van die verkleurde shirts aan van handdoekenstof waarbij 1 schouder door het enorme hoofdgat viel en de navel zichtbaar was.
Wel een coole kerel.GW heb ik al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vroeger zag je altijd van die grote bodybuilders met van die verkleurde shirts aan van handdoekenstof waarbij 1 schouder door het enorme hoofdgat viel en de navel zichtbaar was.
Mooie tijden waren dat![]()
Is op de terugweg maar niet meer op die manier idd haha, zijn nu allemaal tanktops en stuff, jammer genoeg veel gedragen door gasten die nog geen 60 kg wegen.
@ Tatt
Je bent echt dom zeg![]()
Jij noemt ''51 jaar en dán met zo'n vest''.
Denk dan even na en zeg: ''51 jaar, geen pro bb'er en dán met zo'n vest''.
Sowieso, wie ben jij om commentaar te hebben over iemand zijn kleding keuze?
Durf het eigenlijk niet te zeggen maar Hell heeft wel een beetje gelijk.
De voorbeeld is ruk maar klopt gewoon wat ze zegt.
Kleding is niet leeftijd gebonden. Als het je staat is het prima
Gisteren mooi feestje gehad in eindhoven, supersized kingsday
geen benen meer over
In m'n laatste gym liep er nog zo'n oldschool 50-plusser met retro shirtjes en fluo parachutebroekenWel een coole kerel.
Ik zie wel eens 70jarigen die niet dik en uitgezakt zijn maar toch zie ik die liever niet in een kort spijkerrokje met bijpassend tanktopje en zonder BH lopen. Ondanks dat het ze mss wel staat, want wanneer staat iets je? Smaak is relatief toch?
hahah bij mij ook eentje met oldskool buiktasje en bretels, bamfIn m'n laatste gym liep er nog zo'n oldschool 50-plusser met retro shirtjes en fluo parachutebroekenWel een coole kerel.
51 jaar en dan ga je met zo'n belachelijke vest rondlopen?
Ik snap dat je graag wilt posten maar Ronnie Coleman, 1 van de grootste BB'ers ooit, vergelijken op wat voor manier dan ook, met onze forumbejaarde is onzin.

hahah bij mij ook eentje met oldskool buiktasje en bretels, bamf
Dus over 1 jaar + aantal dagen mag Ronnie Coleman er ook niet meer mee rond lopen?
Nou niet zeggen ''ja maar hij is pro'', want je hebt het over leeftijd.
Ik ben het niet snel eens met veel mensen hier (zoals Hell) maar in dit geval van Tatt zitten jullie SPOT ON !!
zeker als je zelf nog NOOIT een foto heb geplaats..........
meer doet deze gebruiker overigens niet , alleen maar bashen en bashen...
tijd voor een permban........

En ,, af en toe.. op ,, je dochters,,
Het is de eerste foto dat ik van jou tegenkwam.tatt uitgerekend die slechte foto je bent ook echt een rat he ??
staan betere van mij imo pffffffff hoe kun je mij vergelijken met de grootste bb er all time grapjas![]()
En ik bash jouw fysiek zeker niet. Maar dat weet jij wel.