Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gisteren mooi feestje gehad in eindhoven, supersized kingsday :D

geen benen meer over

GW heb ik al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vroeger zag je altijd van die grote bodybuilders met van die verkleurde shirts aan van handdoekenstof waarbij 1 schouder door het enorme hoofdgat viel en de navel zichtbaar was.

Mooie tijden waren dat :kots:

Is op de terugweg maar niet meer op die manier idd haha, zijn nu allemaal tanktops en stuff, jammer genoeg veel gedragen door gasten die nog geen 60 kg wegen.

GW heb ik al meer dan 10 jaar niet meer gezien. Vroeger zag je altijd van die grote bodybuilders met van die verkleurde shirts aan van handdoekenstof waarbij 1 schouder door het enorme hoofdgat viel en de navel zichtbaar was.
In m'n laatste gym liep er nog zo'n oldschool 50-plusser met retro shirtjes en fluo parachutebroeken :) Wel een coole kerel.

Mooie tijden waren dat :kots:

Kan zijn dat ik ook iemand zag met zo'n ding, hoe heet het precies?

Is op de terugweg maar niet meer op die manier idd haha, zijn nu allemaal tanktops en stuff, jammer genoeg veel gedragen door gasten die nog geen 60 kg wegen.

Ik zie wel af en toe ecto's met gold gym hempjes aan die zo klein of wijd zijn dat er aan beide kanten een tepel uit steekt. Dat hoeft van mij ook niet zo.

@ Tatt
Je bent echt dom zeg :roflol:
Jij noemt ''51 jaar en dán met zo'n vest''.
Denk dan even na en zeg: ''51 jaar, geen pro bb'er en dán met zo'n vest''.

Sowieso, wie ben jij om commentaar te hebben over iemand zijn kleding keuze?

De kledingskeuze mag je best commentaar op hebben. Kleding laat zien hoe jij je presenteert aan de wereld (en het beschermt.je). Als je je alternatief kleed, krijg je opmerkingen. Of het terecht is, is een andere vraag

Durf het eigenlijk niet te zeggen maar Hell heeft wel een beetje gelijk.
De voorbeeld is ruk maar klopt gewoon wat ze zegt.

Kleding is niet leeftijd gebonden. Als het je staat is het prima

Durf het eigenlijk niet te zeggen maar Hell heeft wel een beetje gelijk.
De voorbeeld is ruk maar klopt gewoon wat ze zegt.

Kleding is niet leeftijd gebonden. Als het je staat is het prima

Ik zie wel eens 70jarigen die niet dik en uitgezakt zijn maar toch zie ik die liever niet in een kort spijkerrokje met bijpassend tanktopje en zonder BH lopen. Ondanks dat het ze mss wel staat, want wanneer staat iets je? Smaak is relatief toch?

Ik zie wel eens 70jarigen die niet dik en uitgezakt zijn maar toch zie ik die liever niet in een kort spijkerrokje met bijpassend tanktopje en zonder BH lopen. Ondanks dat het ze mss wel staat, want wanneer staat iets je? Smaak is relatief toch?

Dan staat het dus niet. Als het er niet goed uitziet dan moet je het niet doen.
Net als een vet wijf geen kort rokje moet dragen. Past misschien wel bij de leeftijd maar als het gewoon niet kan niet doen.

In dit geval gaat het om een 51 jarige die sportief bezig is en er redelijk oke uitziet. Snap niet waarom hij geen sportvest van GW aan zou mogen doen.
Als het een 51 jarige vetz*k is die nooit aan sport doet en dit ook duidelijk uitstraalt moet ie het niet dragen maar dat is dus ook voor een 20jarige die er zo uitziet!

:roflol: 51 jaar en dan ga je met zo'n belachelijke vest rondlopen?

24 jaar en je afrukken op ,, miley cyrus ,,

---------- Toegevoegd om 14:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Ik snap dat je graag wilt posten maar Ronnie Coleman, 1 van de grootste BB'ers ooit, vergelijken op wat voor manier dan ook, met onze forumbejaarde is onzin.

ik koop gorilla wear omdat ik het mooi vind en kwalitatief gewoon top is en ik had al kleding van gorilla wear aan toen de meeste hier nog geboren moesten worden

en mikie is ook geen vergelijking he deze opa met ronnie haha :D:D:D

maar deze forum opa durft de wedstrijd aan want denk dat ik idd buffer ben dan een hoop hier :):)

Ik ben het niet snel eens met veel mensen hier (zoals Hell) maar in dit geval van Tatt zitten jullie SPOT ON !!
zeker als je zelf nog NOOIT een foto heb geplaats..........

meer doet deze gebruiker overigens niet , alleen maar bashen en bashen...
tijd voor een permban........

,,, hihihi ,, ,,

OT: ,, nog niet,, zo heel veel goeds,

Dus over 1 jaar + aantal dagen mag Ronnie Coleman er ook niet meer mee rond lopen?

Nou niet zeggen ''ja maar hij is pro'', want je hebt het over leeftijd.

dank je hell snap je punt qua fysiek nooit never niet eens 1% van ronnie maar gorilla wear is idd gewoon top spul en als je nog traint is het mooi om te dragen

opa

Ik ben het niet snel eens met veel mensen hier (zoals Hell) maar in dit geval van Tatt zitten jullie SPOT ON !!
zeker als je zelf nog NOOIT een foto heb geplaats..........

meer doet deze gebruiker overigens niet , alleen maar bashen en bashen...
tijd voor een permban........

Ook ik ben het met je post eens Ray,

5zlis2.jpg

667564-20131121ronniecoleman.jpg

Mooie vergelijking

tatt uitgerekend die slechte foto je bent ook echt een rat he ??:D:D

staan betere van mij imo pffffffff hoe kun je mij vergelijken met de grootste bb er all time grapjas :D

24 jaar en je afrukken op ,, miley cyrus ,,
En ,, af en toe.. op ,, je dochters,,

Tatt

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

tatt uitgerekend die slechte foto je bent ook echt een rat he ??:D:D

staan betere van mij imo pffffffff hoe kun je mij vergelijken met de grootste bb er all time grapjas :D
Het is de eerste foto dat ik van jou tegenkwam. :p En ik bash jouw fysiek zeker niet. Maar dat weet jij wel.

Terug
Naar boven