XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

En ,, af en toe.. op ,, je dochters,,

Tatt

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Het is de eerste foto dat ik van jou tegenkwam. :p En ik bash jouw fysiek zeker niet. Maar dat weet jij wel.

Kun je misschien weg gaan ?

damn specialpaint is een stuk buffer dan ik had verwacht

Dames en heren, de zoon van Ray!

Ook zo makkelijk he de aandacht weer naar mij gooien..
over een forum zat beginnen te worden :rolleyes:

post een video of pleur een eind op of hou je zogenaamde PR's voor je :rolleyes:
GVD ik dacht dat ik me negeer lijst niet meer nodig had...

/OUT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EDIT
\BACK IN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoody is alweer nummer 1..

Ik zie wel eens 70jarigen die niet dik en uitgezakt zijn maar toch zie ik die liever niet in een kort spijkerrokje met bijpassend tanktopje en zonder BH lopen. Ondanks dat het ze mss wel staat, want wanneer staat iets je? Smaak is relatief toch?

mikie

ik snap jou punt hoor maar buiten het feit dat ik nog train en er imo redelijk uitzie voor mijn leeftijd
wil ik er echt niet bijlopen zoals veel van mijn leeftijd genoten en kennissen met die echt opa kleding en vette buik en roken etc

gelukkig heb ik 2 moderne dochters die mij kleden en echt wel zeggen als ik te ver ga en met die sport kleding van gorilla wear train ik alleen loop ik echt niet in de stad mee zo dom ben ik nog net niet

opa zonder rollator

mikie

ik snap jou punt hoor maar buiten het feit dat ik nog train en er imo redelijk uitzie voor mijn leeftijd
wil ik er echt niet bijlopen zoals veel van mijn leeftijd genoten en kennissen met die echt opa kleding en vette buik en roken etc

gelukkig heb ik 2 moderne dochters die mij kleden en echt wel zeggen als ik te ver ga en met die sport kleding van gorilla wear train ik alleen loop ik echt niet in de stad mee zo dom ben ik nog net niet

opa zonder rollator

Waarom verantwoord je jezelf tegenover iemand van dit forum ?
Doe gewoon je eigen ding waar je je goed bij voelt ;)

Dan staat het dus niet. Als het er niet goed uitziet dan moet je het niet doen.
Net als een vet wijf geen kort rokje moet dragen. Past misschien wel bij de leeftijd maar als het gewoon niet kan niet doen.

In dit geval gaat het om een 51 jarige die sportief bezig is en er redelijk oke uitziet. Snap niet waarom hij geen sportvest van GW aan zou mogen doen.
Als het een 51 jarige vetz*k is die nooit aan sport doet en dit ook duidelijk uitstraalt moet ie het niet dragen maar dat is dus ook voor een 20jarige die er zo uitziet!

dank je zo zie ik het ook

Zijn we het toch allemaal met elkaar eens.

Behalve tatt dan.

Ik ben het niet snel eens met veel mensen hier (zoals Hell) maar in dit geval van Tatt zitten jullie SPOT ON !!
zeker als je zelf nog NOOIT een foto heb geplaats..........

meer doet deze gebruiker overigens niet , alleen maar bashen en bashen...
tijd voor een permban........

de dag dat tatt een foto plaatst van hemzelf met lepel en dbb staat heel dbb op zijn kop krijgt hij zoveel karma en ga ik met de pet rond en geld laten doneren voor zijn eerste kuur of een kaartje voor een concert
van mily cyrus

tot die tijd mag hij fappen op een foto van die snol ;););););)

---------- Toegevoegd om 15:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------

En ,, af en toe.. op ,, je dochters,,

Tatt

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Het is de eerste foto dat ik van jou tegenkwam. :p En ik bash jouw fysiek zeker niet. Maar dat weet jij wel.

weet ik we moeten ook nog kunnen lachen he op zondag :D:D:D

de dag dat tatt een foto plaatst van hemzelf met lepel en dbb staat heel dbb op zijn kop krijgt hij zoveel karma en ga ik met de pet rond en geld laten doneren voor zijn eerste kuur of een kaartje voor een concert
van mily cyrus

tot die tijd mag hij fappen op een foto van die snol ;););););)

Het ergste vind ik nog dat ik dacht dat het Gixel was (iemand die vaak in de AAS sectie zit),
die word nu genegeerd door iedereen om dezelfde reden :o

Ivo starten de thread over deze gast..

damn specialpaint is een stuk buffer dan ik had verwacht

staan betere foto.s in sectie ,, post je foto,, kijk maar fotoshoot opa egypte ,,

ot patriciaa nu niet weer over die boom beginnen hahaha :D:D:D:D

---------- Toegevoegd om 15:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:13 ----------

het ergste vind ik nog dat ik dacht dat het gixel was (iemand die vaak in de aas sectie zit),
die word nu genegeerd door iedereen om dezelfde reden :o

ivo starten de thread over deze gast..

mooi he dit en allemaal om een vest van,, gorilla wear,, mijn dag kan niet meer stuk

laat maar komen

maar heb nu eerst huwelijkse verplichtingen ( dochters weg op vakantie een week )
opa gaat smullen

opoe

mikie

opa zonder rollator

Oh ging me ook niet om jou en je kleding man. Zei al, ik vind GW tof op het feit na dat er veel ecto's in lopen. Ik loop ook constant in m'n B&F shirts en GW trainingsbroek behalve op werk/stad, zitten lekker dus who cares :p

Sorry Ray :(:o

van mily cyrus

Tatt heeft allang een foto geupload, paar weken geleden geloof ik.. In z'n log.

Terug
Naar boven