XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Klopt niet helemaal hoor, ik ben wel degelijk allergisch voor de vacht. In mindere mate voor huidschilfers. Maar ik moet niet in mn ogen wrijven na het aaien van deze blote katten :)

Katten met vacht ''groomen'' zichzelf met hun tong waardoor er speeksel in het vacht blijft zitten en dus ook die eiwitten :)

Naaktkatten groomen zichzelf niet/nauwelijks waardoor er géén eiwitten verspreid worden:o

Kitten'tje gekochtttt <3 Dit heeft mijn dag zeker goed gemaakt :) Nu 3 weken wachten voor hij mee naar huis mag...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

t*ring, ik schrok me dood. Wat een ding. Congratz tho, ieder z'n smaak.

Heb een keer een date gehad met een meid die 2 van zulke had, beide spierwit, naakt en ****ing grote rode ogen. Ik zweer het je, die waren zo weggelopen bij Satan. Beest sprong zo vanuit de andere kamer op m'n schoot ( ik had 'm iig niet gezien ), scheet bijna in m'n broek en ben direct naar huis gegaan :)

Dus als ik het goed begrijp heeft Kitty1986 een kaal poesje.

t*ring, ik schrok me dood. Wat een ding. Congratz tho, ieder z'n smaak.

Heb een keer een date gehad met een meid die 2 van zulke had, beide spierwit, naakt en ****ing grote rode ogen. Ik zweer het je, die waren zo weggelopen bij Satan. Beest sprong zo vanuit de andere kamer op m'n schoot ( ik had 'm iig niet gezien ), scheet bijna in m'n broek en ben direct naar huis gegaan :)

hahahah

Kitten'tje gekochtttt <3 Dit heeft mijn dag zeker goed gemaakt :) Nu 3 weken wachten voor hij mee naar huis mag...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ohh wat een mooie! Is hij volledig naakt? Ik wil ook zo graag een sphynx, echt heerlijke beesten heel anders dan andere katten.

Ohh wat een mooie! Is hij volledig naakt? Ik wil ook zo graag een sphynx, echt heerlijke beesten heel anders dan andere katten.

Dit is de amerikaanse lijn, heeft heeeel kort vachtje, voelt een beetje als een perzik. Die roze van me is een Russische sphynx en die voelen als rubber, dus helemaal kaal. Nadeel is dat ze zo duur zijn, meestal iets van 800,- :( maar ze zijn het waard! Heel leuk karakter hebben ze, heel aanhankelijk en nooit saai ;)

Terug
Naar boven