kitty1986
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 103
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 68kg
Nee, is een sphynx
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt niet helemaal hoor, ik ben wel degelijk allergisch voor de vacht. In mindere mate voor huidschilfers. Maar ik moet niet in mn ogen wrijven na het aaien van deze blote katten![]()

Kitten'tje gekochtttt <3 Dit heeft mijn dag zeker goed gemaaktNu 3 weken wachten voor hij mee naar huis mag...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kitten'tje gekochtttt <3 Dit heeft mijn dag zeker goed gemaaktNu 3 weken wachten voor hij mee naar huis mag...

t*ring, ik schrok me dood. Wat een ding. Congratz tho, ieder z'n smaak.
Heb een keer een date gehad met een meid die 2 van zulke had, beide spierwit, naakt en ****ing grote rode ogen. Ik zweer het je, die waren zo weggelopen bij Satan. Beest sprong zo vanuit de andere kamer op m'n schoot ( ik had 'm iig niet gezien ), scheet bijna in m'n broek en ben direct naar huis gegaan![]()
Dus als ik het goed begrijp heeft Kitty1986 een kaal poesje.
Dus als ik het goed begrijp heeft Kitty1986 een kaal poesje.
pics

Dat zeg je zeker tegen iedereen die jou haar kale poesje laat zien![]()

Ohh wat een mooie! Is hij volledig naakt? Ik wil ook zo graag een sphynx, echt heerlijke beesten heel anders dan andere katten.
maar ze zijn het waard! Heel leuk karakter hebben ze, heel aanhankelijk en nooit saai