Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol:

Stonden op dorp, opeens politie auto: ja jongelui is auto van jullie?

Bla bla ja iemand zei dat jullie zaten op snelweg te bumperkleven, dik asociaal reden en veel te hard reden en dat hij jullie achtervolgd had dit dat bla bla.

Vervolgens kijkt die agente in auto, begint ze te lachen omdat er allemaal waterpistolen en 2 traytjes redbull in auto lagen.

Meest ironische is wel dat we helemaal niet over snelweg gereden hadden en alleen binnendoor hadden gereden en niet hard reden omdat we te druk waren met k*tten met waterpistooltjes :o

Uiteindelijk waarschuwing gekregen voor fout parkeren en niet kunnen tonen van id kaart

Stiekem omgekocht met 2 blikjes redbull

No offence bro, maar hoe vaak heeft moeders jou vroeger op je kop laten vallen?

Misschien kun je een x andere verhaaltjes verzinnen die niet over minderjarige meisjes of auto's gaan?

Morgen beginnen met werk :D
Meteen nachtdienst tot 5 uur :p

Laden en lossen bij dpd :p
Wel beter want van 7-12 is +35% en 12-5 is +50% toeslag :)

Serieus joh, wist niet dat het zoveel was maar ach werk is werk.
Iets is beter dan niets en een heel stuk beter dan bijstand.

Weet niet hoe 't in Belgenland zit maar hier is de bijstand geen vetpot bro.

Wel als je in zwart beetje bij beunhaast

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Serieus joh, wist niet dat het zoveel was maar ach werk is werk.
Iets is beter dan niets en een heel stuk beter dan bijstand.

Zo iets kan ik wel echt waarderen.
Profiteert tenminste niet van de bijstand !
Succes :)

70% van een normaal loon toch ofso?

Dat is de WW :P Heel ander iets.

700-900 euro dacht ik, terwijl een loon bij een gewone fabriek niet (ver) boven de 1300 netto uitkomt.

Ah dat haal je hier met 2 man en een kind zo'n beetje. Ken er 2 die samen een kind hebben en in de bijstand zitten en die moeten met z'n 3'en rondkomen van 700 euro. Eigen schuld, zijn te lui om te werken maar om het maar ff aan te geven, bijstand wil je echt niet.

Als je in de bijstand zit moet je je volgens mij ook elke dag bepaald tijdstip melden op het gemeentehuis

Terug
Naar boven