AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jij mag dat. :)

OT: De kans dat Volkert de kogel krijgt is vandaag weer groter geworden. :)

Dank je!

volkert heeft zn straf uitgezeten. Waarom zou je nu nog wrok tegen hem koesteren? Zo werkt het rechtssysteem in nederland nou eenmaal.

Je gesmeek om karma wordt srs zieliger en zieliger
Tatt Plz, jij verkoopt je kontje voor heel wat minder..

Gaat nogal moeilijk op een forum dat saai is geworden

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:50 ----------

krijgen we een blowjob terug?

Enkel als je er een vial tren bij doet =$

niet echt te zien aan je postgedrag, vdg al 10 posts, gisteren 12, dag daarvoor 6, telkens verspreid doorheen de dag.:eyes:

:roflol: bijna allemaal in mijn log en de rest van die posts boeien niet, maar dat heeft niets te maken met het feit dat dbb focking saai en eentonig is geworden

:roflol: bijna allemaal in mijn log en de rest van die posts boeien niet, maar dat heeft niets te maken met het feit dat dbb focking saai en eentonig is geworden

vooral ook veel te maken met trainen...

Dat ie maar naar zijn autistje gaat omdat te vragen of ze zijn naald in zijn glutes wil planten :roflol:

Lvl 1 vs lvl 4 :dunno:

en ik heb lvl 6 :trollface:

:roflol::roflol: ben geen verkrachter en hoef geen autisten :o

Ja, 5min voor ik mijn log invulde
:rolleyes:

Wat heeft dat ermee te maken? :scratch:

dat t dan irrelevant is dat het 'posts in je log' zijn, omdat het exact dezelfde soort slowchat posts zijn die je in allerlei vindt en je net saai noemde :roflol:

blijf dan gewoon weg van dbb als het werkelijk saai is, of ben je soms verslaafd?:roflol:

Terug
Naar boven