- Waardering
- 2.135
Jij mag dat.

OT: De kans dat Volkert de kogel krijgt is vandaag weer groter geworden.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij mag dat.

Jij mag dat.
OT: De kans dat Volkert de kogel krijgt is vandaag weer groter geworden.![]()
Tatt Plz, jij verkoopt je kontje voor heel wat minder..
Gaat nogal moeilijk op een forum dat saai is geworden
Huh?Tatt Plz, jij verkoopt je kontje voor heel wat minder..
In m'n dromen

Oke, medelijden karma voor jou dan?Gaat nogal moeilijk op een forum dat saai is geworden
niet echt te zien aan je postgedrag, vdg al 10 posts, gisteren 12, dag daarvoor 6, telkens verspreid doorheen de dag.Gaat nogal moeilijk op een forum dat saai is geworden

niet echt te zien aan je postgedrag, vdg al 10 posts, gisteren 12, dag daarvoor 6, telkens verspreid doorheen de dag.![]()
bijna allemaal in mijn log en de rest van die posts boeien niet, maar dat heeft niets te maken met het feit dat dbb focking saai en eentonig is gewordenbijna allemaal in mijn log en de rest van die posts boeien niet, maar dat heeft niets te maken met het feit dat dbb focking saai en eentonig is geworden
bijna allemaal in mijn log en de rest van die posts boeien niet, maar dat heeft niets te maken met het feit dat dbb focking saai en eentonig is geworden
Dat ie maar naar zijn autistje gaat omdat te vragen of ze zijn naald in zijn glutes wil planten![]()
ben geen verkrachter en hoef geen autisten
Ja, 5min voor ik mijn log invulde