MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • reeOcopter moet gewoon een forum voor zichzelf maken waar hij alleen kan posten anders.
     
    Ja dat is het..
    Tatt gebruikt niet voor niks onzichtbare modus die vuile censord...


    opa was de lul vorige week, ik ben het om de week...
    maar stalking in dit verband maakt helemaal niks uit, nee je geeft mij gewoon meteen rood..


    maar wees gerust IEDEREEN ik krijg heus wel me laatste rode kaart zo...
    heeft Tatt ook weer zijn zin, al begrijp ik nog steeds niet wat de lol hiervan is...
     
    Jazeker! Het enige minpunt is het lezen van (grote) pdf-documenten. Dan durft hij wel eens sporadisch trager te reageren. Voor de rest is het een leuk speeltje en erg aangenaam om te langdurig te lezen.
     
    Ja dat is het..
    Tatt gebruikt niet voor niks onzichtbare modus die vuile censord...


    opa was de lul vorige week, ik ben het om de week...
    maar stalking in dit verband maakt helemaal niks uit, nee je geeft mij gewoon meteen rood..


    maar wees gerust IEDEREEN ik krijg heus wel me laatste rode kaart zo...
    heeft Tatt ook weer zijn zin, al begrijp ik nog steeds niet wat de lol hiervan is...


    Wat kan jij janken zeg.

    ---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

    Jazeker! Het enige minpunt is het lezen van (grote) pdf-documenten. Dan durft hij wel eens sporadisch trager te reageren. Voor de rest is het een leuk speeltje en erg aangenaam om te langdurig te lezen.

    Ja ik heb Kobo glo, is ook wel oke.
    Alleen zelfde met PDF maar bij normale boeken wilt hij weleens traag reageren.
     
    Ik heb nog slechtere gab.
     
    Meteen een stuk rustiger..
    staan wel meteen 50 man op me negeer lijst maar goed.......
     
    Jazeker! Het enige minpunt is het lezen van (grote) pdf-documenten. Dan durft hij wel eens sporadisch trager te reageren. Voor de rest is het een leuk speeltje en erg aangenaam om te langdurig te lezen.

    Funny-Miley-Cyrus-jokes-pictures-resizecrop--.png
     
    Onderweg naar de gym. Pre work out kickt in en ik sta in de file grrr
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    je kan niet zien door wie.

    ---------- toegevoegd om 15:46 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------


    :roflol: Ga je op al m'n posts reageren met een mileygrap?

    ja
     
    [Link niet meer beschikbaar]

    Je kan niet zien door wie.

    ---------- Toegevoegd om 15:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------


    :roflol: Ga je op al m'n posts reageren met een mileygrap?

    haha wat leuk, nog 0 maal genegeerd. Denk toch dat ik wel ondertussen een populair forum lid ben!!

    !!
     
    Maakt me dag voor geen meter maar toch maar weer die klote negeer lijst gebruiken..
    aangezien er weer een aantal zijn, die het nodig vinden het forum gebruik te verkloten..........

    dat jullie niet kotsmisselijk van jullie zelf worden, EIKELS !!!!!!!
    en er wordt ook nog is geen reet aan gedaan..........



    Echt top weer....

    Internet.. Sum serious business :roflol:
     
    Back
    Naar boven