Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in principe is al die broscience van pro bb'ers een rookgordijn om het aas gebruik te verbloemenHet geheime bloedgroep dieet is toch gewoon verkapte manier van sibil om mensen te laten juicen
scriptie bijna af
vanavond fixxen, of anders morgenochtend, dan ben ik er ff vanaf.

Chill. en jelly
Ik moet nog een conclusie schrijven en dan 9374893714589734598734598 keer doorlezen en verbeteren.
Succes morgen![]()
Hahaha wil hem ook wel keertje lezen voor spelfouten hoor

Chill. en jelly
Ik moet nog een conclusie schrijven en dan 9374893714589734598734598 keer doorlezen en verbeteren.
Succes morgen![]()
thanks brah
heb t allemaal al eens na laten kijken en de vooruitzichten zijn goed! dus wanneer het morgen af is gaat ie als concept, dan nog een laatste keer wat feedback en dan hnggg presentatie
moet lukken
Drie kwartier Outlast:Whistleblower gespeeld, en maar 2 keer hoeven te pauzeren om bij te komen![]()
Presentatie is formaliteit
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------
ik heb dat drie kwartier gespeeld maar is best schrikken soms haha. Vind alleen lame als phuck dat je niet kan vechten ofzo
ik heb dat drie kwartier gespeeld maar is best schrikken soms haha. Vind alleen lame als phuck dat je niet kan vechten ofzo

Dat maakt die game toch zo goed bro. Net zoals Amnesia.

Presentatie is formaliteit
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------
Drie kwartier Outlast:Whistleblower gespeeld, en maar 2 keer hoeven te pauzeren om bij te komen![]()
Kijk nu de gameplay video van Markiplier
no thanks jeff
Slenderman was al spannend genoeg voor mij

Slender
Niet dat ik wel een huge fan ben van horrorgames, eens in de zoveel tijd speel ik het een avond. En dan kom ik erachter dat ik er eigenlijk een schijthekel aan heb en speel het dan een hele tijd niet meer![]()
pff u mirin my status?
ben een huge freak jonggeee
---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:36 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=WePLVqQhKno