XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wtf is this shit?

Killy kreeg ook een bloedgroep dieet van ''oma''
Is best legit dacht ik:scratch:

nvm

Chill. en jelly
Ik moet nog een conclusie schrijven en dan 9374893714589734598734598 keer doorlezen en verbeteren.

Succes morgen:)

thanks brah

heb t allemaal al eens na laten kijken en de vooruitzichten zijn goed! dus wanneer het morgen af is gaat ie als concept, dan nog een laatste keer wat feedback en dan hnggg presentatie

moet lukken

Drie kwartier Outlast:Whistleblower gespeeld, en maar 2 keer hoeven te pauzeren om bij te komen :D

thanks brah

heb t allemaal al eens na laten kijken en de vooruitzichten zijn goed! dus wanneer het morgen af is gaat ie als concept, dan nog een laatste keer wat feedback en dan hnggg presentatie

moet lukken

Presentatie is formaliteit

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Drie kwartier Outlast:Whistleblower gespeeld, en maar 2 keer hoeven te pauzeren om bij te komen :D

ik heb dat drie kwartier gespeeld maar is best schrikken soms haha. Vind alleen lame als phuck dat je niet kan vechten ofzo

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

ik heb dat drie kwartier gespeeld maar is best schrikken soms haha. Vind alleen lame als phuck dat je niet kan vechten ofzo

Dat maakt die game toch zo goed bro. Net zoals Amnesia.

is ook zo

maja rob, wat moet ik daarna gaan doen

Kijk nu de gameplay video van Markiplier

no thanks jeff

Slenderman was al spannend genoeg voor mij

Slender :roflol:

Niet dat ik wel een huge fan ben van horrorgames, eens in de zoveel tijd speel ik het een avond. En dan kom ik erachter dat ik er eigenlijk een schijthekel aan heb en speel het dan een hele tijd niet meer :o

Slender :roflol:

Niet dat ik wel een huge fan ben van horrorgames, eens in de zoveel tijd speel ik het een avond. En dan kom ik erachter dat ik er eigenlijk een schijthekel aan heb en speel het dan een hele tijd niet meer :o

4/8 pages hebben en de 5de zoeken wanneer Slender voor mij teleport.

Heb alleen seventh street uitgespeeld, maar die was simpel

Heb voor de rest wel Condemned gespeeld. Dat level met de mannequins was echt goede horror

Terug
Naar boven