MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ben jij achterlijk of gewoon dom, dat je schizofreen gebruikt terwijl je niet eens weet wat een schizfreen is?

    Ik weet precies wat ik gepost heb en het staat nog gewoon in mijn (inmiddels gesloten) log.

    ik ben achterlijk en dom, maar hoezo denk jij dat ik niet weet wat dat betekent? Als jij zulke dingen post met die emoticon er nog eens achter weet jij ook zelf wel wat je probeert te zeggen met zo'n post, dat is zelf gewoon off topic voor een log dat je zelf zo serieus probeert te houden...
     
    ik ben achterlijk en dom, maar hoezo denk jij dat ik niet weet wat dat betekent? Als jij zulke dingen post met die emoticon er nog eens achter weet jij ook zelf wel wat je probeert te zeggen met zo'n post, dat is zelf gewoon off topic voor een log dat je zelf zo serieus probeert te houden...

    Hoe kan je nu een serieus log hebben als je niet serieus traint? :dunno:
     
    Wanneer kom je naar Tilburg dan ? :)

    Daar ben ik morgen, wat een toeval..

    ik ben achterlijk en dom, maar hoezo denk jij dat ik niet weet wat dat betekent? Als jij zulke dingen post met die emoticon er nog eens achter weet jij ook zelf wel wat je probeert te zeggen met zo'n post, dat is zelf gewoon off topic voor een log dat je zelf zo serieus probeert te houden...

    Omdat je schizofreen gebruikt als in ''je bent een ander persoon en weet niet wat je deed''. Alleen een schizofreen heeft waanbeelden (zoals jij, omdat die emoticon niet alleen met coïtus te maken hoeft te hebben, maar ook anders, wat sommige mensen niet begrijpen maar ik dan toch wel gelukkig) en geen 2e (of meer) persoonlijkheden.
     
    Ik vind dat we Hell wat ruimte moeten geven, ze heeft véél om over na te denken, nu het duidelijk is dat Arnodsi haar ook leuk vindt.
     
    Heb je zin om even wat samen gezellig te drinken.
    Gewoon leuk afspreken ? :)

    Lol nee thanks, geen interesse en buiten dat om ook geen tijd voor :)

    ---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------

    Ik vind dat we Hell wat ruimte moeten geven, ze heeft véél om over na te denken, nu het duidelijk is dat Arnodsi haar ook leuk vindt.

    Ik geef mezelf wel de ruimte ;)

    IM OUT.
     
    Daar ben ik morgen, wat een toeval..



    Omdat je schizofreen gebruikt als in ''je bent een ander persoon en weet niet wat je deed''. Alleen een schizofreen heeft waanbeelden (zoals jij, omdat die emoticon niet alleen met coïtus te maken hoeft te hebben, maar ook anders, wat sommige mensen niet begrijpen maar ik dan toch wel gelukkig) en geen 2e (of meer) persoonlijkheden.

    Hell alsjeblieft, ik ga hier niet eens op in hoor :roflol: jouw twisted logic zal toch altijd zorgen voor een scenario waarin jij denkt gelijk te hebben, ga eens naar een dokter zou ik zeggen
     
    Ik vind dat we Hell wat ruimte moeten geven, ze heeft véél om over na te denken, nu het duidelijk is dat Arnodsi haar ook leuk vindt.
    is et uit met skyblazertje dan? Hell93 keertje datuh or nah?
    :o
    [Link niet meer beschikbaar]


    ---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:32 ----------

    Hell alsjeblieft, ik ga hier niet eens op in hoor :roflol: jouw twisted logic zal toch altijd zorgen voor een scenario waarin jij denkt gelijk te hebben, ga eens naar een dokter zou ik zeggen
    laat hell met rust joh waus, moet je stompe ofso
     
    Lol nee thanks, geen interesse en buiten dat om ook geen tijd voor :)

    ---------- Toegevoegd om 00:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:30 ----------



    Ik geef mezelf wel de ruimte ;)

    IM OUT.

    Samen kunnen we wel tijd maken x
    Lijkt me hartstikke gezellig, kunnen ook samen filmpje kijken.
    Jij mag filmpje kiezen dan ;)
     
    Ik zou wel echt een keer met hell af willen spreken, lijkt me een hele leuke en knappe meid
     
    Yes! Eindelijk een jaar ouder en op tijd wakker voor een ontbijt bad :) En straks mijn propedeuse ophalen op school. Mooie dag vandaag
     
    Back
    Naar boven